شناسهٔ خبر: 24661930 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مسئول دفتر سراج در گیلان خبر داد:

انتشار مجموعه «اعتماد آمریکایی» به مناسبت روز ملی شدن صنعت نفت

گروه اجتماعی- ستوده گفت: همزمان با ایام ملی شدن صنعت نفت، مجموعه نمایشگاهی «اعتماد آمریکایی» از سوی دفتر استانی سازمان سراج در گیلان منتشر شد.

صاحب‌خبر -

سجاد ستوده، مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از تولید مجموعه نمایشگاهی «اعتماد آمریکای» خبر داد و اظهار کرد: همزمان با ایام ملی شدن صنعت نفت، مجموعه نمایشگاهی «اعتماد آمریکایی» از سوی دفتر استانی سازمان سراج در گیلان منتشر شد.

وی افزود: در این مجموعه نمایشگاهی که در قالب 8 پوستر محتوایی تولید شده است، به چرایی موفقیت نهضت ملی شدن صنعت نفت و نیز به فرجام و دلایل شکست آن و وقوع کودتای آمریکایی 28 مرداد 32 از منظر رهبر معظم انقلاب پرداخته شده است.

انتشار مجموعه «اعتماد آمریکایی» به مناسبت روز ملی شدن صنعت نفت

ستوده «در این یک سال و چند ماه چه گذشت»، «اگر علما نبودند نفت ملی نمی شد»، «مردم عامل موثر ملی شدن صنعت نفت»، «نتیجه الحاق به لیبرال دموکراسی آمریکایی» و «اشتباه تاریخی مصدق» را از جمله عناوین اصلی این مجموعه نمایشگاهی دانست و خاطرنشان کرد: مجموعه نمایشگاهی «اعتماد آمریکایی» همزمان با ایام مرتبط، از طریق شبکه های اجتماعی، سایت های خبری و کانال gilan_cyber@ در سطح کشور و استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما