شناسهٔ خبر: 24661883 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

فرماندار: رسانه ها فرصت های سرمایه گذاری آستارا را معرفی کنند

به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز یکشنبه در نشست خبری در فرمانداری آستارا گفت: مغفول ماندن بسیاری از فرصت های توسعه و سرمایه گذاری این شهرستان نظیر راه

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا یونس رنجکش روز یکشنبه در نشست خبری در فرمانداری آستارا گفت: مغفول ماندن بسیاری از فرصت های توسعه و سرمایه گذاری این شهرستان نظیر راه آهن بین المللی آستارا-آستارا و بارانداز آن مصلحت نیست و رسانه ها باید در این راستا همت مضاعف داشته باشند.
وی افزود: خوشبختانه رسانه ها با درک مسئولیت حرفه ای خود، کمک های بسیاری در یک سال گذشته در برقراری ارتباط دستگاه های اجرایی و حاکمیتی با مردم داشته اند و دولت، برنامه ریزی های خوبی در مسیر توسعه زیرساخت ها و عمران آستارا داشته و راه آهن بین المللی آستارا-آستارا و سد لاستیکی از جمله آنهاست.
وی اظهار کرد: برگزاری همایش ملی فرصت ها و محدودیت های سرمایه گذاری، توسعه مشارکت های مدنی، تشکیل سازمان های مردم نهاد، حضور مکرر مسئولان کشوری و استانی و پیگیری تکمیل طرح مسکن مهر این شهرستان از کارهای مهم فرمانداری طی یک سال گذشته است.
رنجکش بر همگرایی مردم و مسئولان برای توسعه و رفع مشکلات آستارا تاکید کرد و مطالبه گری و رعایت حقوق شهروندی در جامعه را ضروری دانست و انتشار بیش از یک هزار و چهارصد عنوان خبر با محوریت فرمانداری آستارا در یکسال گذشته در نشریات مکتوب استانی و کشوری را گامی در برند سازی این شهرستان دانست.
خبرنگاران و مدیران شبکه های مجازی نیز در این نشست، دیدگاه های خود را برای توسعه بیشتر آستارا و همکاری تنگاتنگ اصحاب رسانه با فرمانداری مطرح کردند و در پایان از آنها تجلیل شد.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و دفترهای خبرگزاری جمهوری اسلامی، صدا و سیما و خبرگزاری های دیگر و 10 نشریه محلی در آن فعال است.
7124 / 2007
انتهای پیام

نظر شما