شناسهٔ خبر: 24660953 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تماس تلفنی وزیر خارجه عمان با ظریف

R1016168/P36447/S8,90,95/CT1

در پی کسالت وزیر امور خارجه کشورمان و لغو تمامی برنامه‌های کاری او، وزیر خارجه عمان ضمن تماس با ظریف، جویای احوال وی شد و برای او آرزوی بهبودی و سلامتی عاجل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، به دنبال کسالت محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان و لغو دیدار با همتای عمانی‌اش، یوسف بن علوی وزیر خارجه عمان پیش از ظهر امروز در تماس تلفنی با ظریف جویای احوال وی شد و برای  او آرزوی بهبودی و سلامتی عاجل کرد.

ساعتی پیش بود که سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به کسالت شدید محمد جواد ظریف، از لغو کلیه برنامه‌ها و دیدارهای محمد جواد ظریف طی دیروز و امروز خبر داد.

به گفته قاسمی؛ با توجه به تداوم کسالت شدید جناب آقای دکتر ظریف وزیر محترم امور خارجه که از دیروز آغاز و منجر به بستری شدن چند ساعته ایشان در بیمارستان شد و نیز نیاز به استراحت مطلق طبق تجویز پزشک معالج، کلیه برنامه‌ها و ملاقات های دیروز و امروز ایشان از جمله با همتای عمانی جناب آقای یوسف بن علوی - که به امروز موکول شده بود - لغو گردید.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین گفت: وزیر امور خارجه عمان که در صدر هیئتی سیاسی و اقتصادی در ایران حضور دارد تاکنون با مقامات مختلف کشورمان از جمله ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دیدارهای ثمر بخشی داشته است و ظهر امروز نیز به حضور جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهوری محترم کشورمان خواهند رسید.

انتهای پیام/

نظر شما