شناسهٔ خبر: 24660871 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان :

کردستانی ها در جشن نیکوکاری بالغ بر ۲ میلیاردتومان کمک کردند

سنندج- مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: مردم نیکوکار استان ازطریق جشن نیکوکاری بیش از دو میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی کردستان،  محمد رسول شیخی زاده با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری سال جاری در تاریخ‌های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ اسفندماه هم‌زمان با سراسر کشور در استان کردستان هم برگزار شد، گفت: مردم خیرخواه استان کردستان بیش از دو میلیارد تومان در جشن نیکوکاری امسال به نیازمندان اهدا کردند.

وی بابیان اینکه ۵۰۰ میلیون تومان از این کمک‌ها به‌صورت نقد و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز در قالب کالا بوده است، افزود: کمک‌های مردم استان کردستان در جشن نیکوکاری امسال نسبت به سال قبل ۳۳ درصد رشد داشته است.

شیخی زاده با اشاره به برگزاری جشن درخت آرزوها در ۱۹ اسفندماه در سنندج، گفت: این مراسم نیز باهدف جمع‌آوری کمک برای کودکان یتیم و نیازمند و با مشارکت و حضور خیران برای دومین سال برگزار شد.

وی از کمک ۵۶۰ میلیون تومانی خیران به کودکان یتیم و محسنین استان کردستان از طریق جشن درخت آرزوها خبر داد و افزود: ۲۴۰ میلیون تومان از این کمک به‌صورت نقد و ۳۲۰ میلیون تومان نیز در قالب کالا بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: امید است با توزیع این کمک‌ها در بین خانوارهای نیازمند بخشی از مایحتاج آنها در آستانه سال نو تأمین شود.

نظر شما