شناسهٔ خبر: 24659595 - سرویس عکس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

فیلم | حضور سرزده رییس هلال‌احمر سر صحنه یک تصادف جاده‌ای

چند رسانه‌ای > فیلم - دیروز تصادف دلخراش در مسیر میمه به اصفهان اتفاق افتاد که علاوه بر امدادگران هلال احمر، پیوندی، رییس هلال احمر هم سر صحنه این تصادف حاضر بود. رئیس جمعیت هلال احمر که بازدیدهای نوروزی را اغاز کرده، در نخستین روز این سفرها در مسیر اصفهان شاهد این تصادف بود. این سانحه به دلیل توقف تریلی با بار سنگ و عدم هوشیاری راننده خاور اتفاق افتاد. تیم رهاسازی به سرعت به محل حادثه رسید و راننده مصدوم از اتاقک ماشین بیرون کشید شد.

صاحب‌خبر -

رییس سازمان هلال احمر که از نزدیک شاهد عملیات امدادگران بود، درباره این سانحه گفت: "به عنوان یک پزشک بارها چنین صحنه هایی را از نزدیک دیده ام اما به عنوان رییس جمعیت هلال احمر این اولین بار بود که مقابله نیروهای امدادی را با سایه شوم مرگ می دیدم. بر اساس تجربه پزشکی چندان به زنده ماندن راننده خوش بین نیستم."
دکتر علی اصغر پیوندی با یاداوری اینکه حالا چند روز مانده به عید احتمال دارد خانواده ای بی سرپرست شود،گفت:" چاره کار کمی احتیاط بود و هوشیاری بیشتر. اما از قدیم گفته اند علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد."
او از رانندگان سفرهای نوروزی خواست به نگاه کردن به عکس های این سانحه به خودشان یاداوری کنند که اگر به رانندگی مطمئن بی توجه باشند،شاید چنین سرنوشتی در انتظار آنها هم باشد.

 

 

 

 

 

 

67262

 

نظر شما