شناسهٔ خبر: 24659314 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خوزستان| ۲۰ طرح عمرانی اندیمشک به بهره‌برداری رسید

R41468/P1357/S6,57/CT1

فرماندار اندیمشک گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از ۲۰ طرح عمرانی در شهرستان اندیمشک به بهره‌برداری رسیده است.

صاحب‌خبر -

پیمان جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: امسال و با هدف توسعه خدمات شهری و تأمین نیازهای شهروندان، طرح‌های گسترده‌ای طراحی و به اجرا می‌رسد که بهره برداری از آن‌ها، گامی بلند در مسیر عمران اندیمشک برداشته می‌شود.

وی افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های جاده‌ای، بهداشت، آب و گاز رسانی هستند وپیش بینی می‌شود تا پایان نیمه سال 1397 بسیاری از این طرح‌ها به بهره برداری برسند و نیاز شهروندان از خدمات اجرا شده تأمین شود.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: به همین جهت و با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و با حضور جمعی از مسئولان استانی، بیش از 20طرح عمرانی با اعتباری در حدود 100 میلیارد ریال در شهرستان اندیمشک به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: یکی از این طرح‌ها، مرکز فوریت‌های برق شمال استان خوزستان است که این طرح با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است که با بهره‌برداری از آن بیش از 9 فرصت شغلی در شهرستان اندیمشک ایجاد شد.

جهانگیری بیان کرد: هم چنین بیش از 15 طرح روشنایی با اعتباری در حدود 80 میلیارد ریال در شهرستان اندیمشک به بهره‌برداری رسیده است که با بهره‌برداری از آن‌ها ضمن توسعه خدمات ترافیکی رضایت شهروندان از خدمات اجرا شده تأمین می‌‌شود.

وی افزود: یکی دیگر از این طرح‌ها، عملیات روشنایی مسیر ارتباطی دوکوهه به اندیمشک است که این طرح با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال و در مساحتی بالغ بر 5 کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار اندیمشک ادامه داد: تأمین روشنایی کند گذر کوی ولایت، روشنایی خیابان راه آهن، خیابان خانه کشتی و میدان پرچم، ورودی ترمینال، ورودی اندیمشک از سمت مقبره شهدای گمنام، درزین خانه و خیابان پیل پا، تأمین روشنایی پارک کوهستانی فدک و فنی و حرفه‌ای شهرستان اندیمشک، توسعه شبکه فاز اول شهرهای چم گلک و حسینیه و بیدروبه، توسعه شبکه برق در کوی رسالت منطقه آرپناه، اصلاح شبکه فرسوده بخش الوار گرمسیری و مسیر امامزاده احمد(ع) از جمله این طرح‌ها هستند.

وی گفت: بیش از این نیز، طرح تأمین آب شرب روستاهای تل زرکه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که با بهره‌برداری از این طرح 120 خانوار بخش الوار گرمسیری از آب شرب سالم برخوردار شدند.

انتهای پیام/ح

نظر شما