شناسهٔ خبر: 24658443 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

راز قتل هولناک زن ۴۷ ساله برملا شد

صاحب‌خبر -

روزنامه شرق نوشت: مردی که همسرش را در حمام خفه کرده بود، پس از بررسی‌های دقیق‌تر در پزشکی قانونی و با بررسی دقیق کارشناسان، روانی شناخته شد.

٢٧ اردیبهشت سال جاری، مردی با پلیس تماس گرفت و اعلام کرد همسرش را در منزل به قتل رسانده است. با اعلام این خبر، به سرعت تیمی از مأموران کلانتری ١٥٧ مسعودیه برای بررسی صحت و سقم موضوع، به محل اعلام خبر در طبقه چهارم ساختمانی چهار طبقه در منطقه مسعودیه اعزام شدند.

مأموران انتظامی پس از ورود به منزل با جسد زن ٤٧ ساله‌ای داخل حمام مواجه شدند، در‌حالی‌که طناب پرده دور گردنش پیچیده شده بود. دقایقی بعد، این اتفاق به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و قاضی محسن مدیرروستا، بازپرس کشیک قتل پایتخت، به همراه مأموران جنایی در صحنه جرم حاضر شدند. تحقیقات از شوهر پنجاه  ساله مقتول به سرعت آغاز شد و او در اظهاراتش به بازپرس گفت: ٢٤ سال پیش با همسرم ازدواج کردم و دو دختر دارم. زمان وقوع قتل دخترانم مدرسه بودند.

این متهم ادامه داد: از زمانی‌ که با همسرم ازدواج کردم، او داخل شکم من «جی‌.پی.‌آر.‌اس» گذاشته و هر جایی که می‌روم من را ردزنی می‌کند و به همین دلیل از دست او ناراحت بودم و با او درگیر شدم. دعوای ما از داخل اتاق پذیرایی آغاز و به داخل حمام کشیده شد، من در حمام با طناب او را خفه کردم و بعد از قتل با پلیس تماس گرفتم.

همچنین تحقیقات اولیه نشان داد که متهم پرونده مدت‌هاست که اعتیاد به شیشه دارد. با دستور بازپرس، جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و بازپرس دستور داد تا وضعیت روحی و روانی قاتل در پزشکی قانونی بررسی شود که کارشناسان پزشکی قانونی پس از بررسی، اعلام کردند او در هنگام ارتکاب جرم جنون داشته است.

با اعلام نظر کارشناسان پزشکی قانونی، بازپرس پرونده دستور داد تا قاتل در یک بیمارستان روانی بستری شود، اما این پایان ماجرا نبود و پدرزن قاتل به نظریه پزشکی قانونی اعتراض کرد و به‌این‌ترتیب پرونده دوباره به پزشکی قانونی فرستاده شد تا متهم بار دیگر در کمیسیون پزشکی قانونی بررسی شود. صبح روز گذشته، بالاخره پزشکی قانونی گواهی خود را درباره این قاتل به دادسرای جنایی فرستاد و متهم بار دیگر و تحت بررسی‌های دقیق‌تر، از سوی هیئت سه نفره پزشکی قانونی روانی شناخته شد.

نظر شما