شناسهٔ خبر: 24657550 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

آغاز سومین جلسه محاکمه‌ راننده اتوبوس حادثه پاسداران

سومین جلسه رسیدگی به اتهامات محمدرضا ثلاث، از دقایقی پیش در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر سومین جلسه رسیدگی به اتهامات محمد ثلاث از اعضای فرقه دراویش گنابادی که متهم به قتل عمد سه مأمور ناجا است، از دقایقی پیش در شعبه ۹دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد.

در جلسه اول و دوم که هفته گذشته برگزار شد،کیفرخواست متهم از سوی نماینده دادستان قرایت و وی از خود دفاع کرد.اولیای دم سه مأمور ناجا نیز خواهان اشد مجازات برای متهم شدند.با توجه به تغییر وکیل مدافع ثلاث و درخواست استمهال وی، دادگاه با تقاضای وکیل جدید ثلاث موافقت کرد و ادامه رسیدگی به جلسه امروز موکول شد.

به گزارش مهر، عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران سوم اسفند از صدور کیفرخواست در مورد عامل شهادت سه نفر از مأمورین ناجا به اتهام قتل عمد خبر داد.

وی افزود: نامبرده که در تاریخ ۹۶/۱۱/۳۰ در یک اقدام مجرمانه با اتوبوس سه نفر از مأمورین ناجا را به شهادت رسانده بود توسط مأمورین پلیس دستگیر و پس از انجام تحقیقات به قتل مأمورین اعتراف کرده است.

دادستان تهران ادامه داد: ‌با توجه به درخواست قصاص اولیای دم، نامبرده به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد. در مورد سایر اتهامات نامبرده به لحاظ ادامه تحقیقات متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما