شناسهٔ خبر: 24657522 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

اوپو آر 15 یازدهم فروردین به‌صورت رسمی معرفی می‌شود

حمید ملکی / gsmarena

صاحب‌خبر -

اوپو به‌عنوان یکی از شرکت‌های موفق چینی در زمینه‌ی تولید گوشی‌ هوشمند، به‌زودی از پرچم‌دار خود پرده برمی‌دارد. احتمالا اوپو آر 15 تنها گوشی تدارک دیده‌شده برای رونمایی نخواهد بود و نسخه‌ی بزرگ‌تری با نام اوپو آر 15 پلاس نیز در تاریخ ۱۱ فروردین رونمایی خواهد شد. اوپو در روزهای گذشته از معرفی شدن دیگر گوشی مورد انتظار این شرکت یعنی اف 7 در تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین) خبر داده بود.

این رویداد که به‌صورت پخش زنده تلویزیونی از ساعت ۸ به وقت محلی آغاز خواهد شد. ژانگ یی‌شان، بازیگر چینی و سفیر برند اوپو، وظیفه‌ی اجرای این مراسم را بر عهده خواهد داشت. اطلاعات فاش‌شده در مورد اوپو آر ۱۵ و آر ۱۵ پلاس نشان از بریدگی بالای نمایشگر در این گوشی‌ها دارد و به نظر می‌رسد اوپو از نمایشگر سوپر امولد در این گوشی پرچم‌دار استفاده خواهد کرد. استفاده از اندروید ۸.۱ اوریو و رام Color OS 5.0 نیز در این گوشی‌ها بسیار محتمل است.

اوپو آر ۱۵

اطلاعات منتشرشده از دوربین اصلی اوپو آر ۱۵ در حقیقت شایعات قبلی در مورد استفاده از سنسور IMX519 سونی را تأیید می‌کند؛ برای نخستین بار است که چنین مدلی از سنسورهای سونی و اطلاعات آن رسانه‌ای می‌شود. این سنسور نسبت به سنسور IMX398 استفاده‌شده در R11 بزرگ‌تر است و ابعاد پیکسل‌های آن از ۱.۱۲ میکرومتر به ۱.۲۲ میکرومتر افزایش یافته است.

شما می‌توانید از بخش محصولات زومیت و صفحه‌ی مربوط به اوپو آر 15 برای کسب اطلاعات بیشتر از مشخصات فنی این گوشی‌ استفاده کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما