شناسهٔ خبر: 24656206 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

با تلاش شبانه روزی تمامی کارکنان گروه سایپا:

سایپا به هدف تولید خود رسید

عصر خودرو- در واپسین ساعات روز ۲۶ اسفند ماه سال جاری، گروه خودروسازی سایپا توانست به هدف از پیش تعیین شده ۶۶۶ هزار و ۶۶۶ دستگاه تولید خود برسد و رکوردی جدید به ثبت برساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپا نیوز, باهمت و تلاش شبانه روزی کارکنان گروه سایپا، آخرین تولید خودرو کوییک درسال 96 از خط تولید شرکت سایپا خارج شد و هدف از پیش تعیین شده گروه سایپا محقق شد.

در این مراسم مهندس محسن جهرودی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن تقدیر از تمامی کارگران و کارکنان گروه، جهت دستیابی به این موفقیت گفت: گروه سایپا دو روز زودتر از زمان مشخص شده توانست هدف از پیش تعیین شده را محقق کند که مرهون تلاش و پشتکار تمامی کارکنان و پرسنل گروه سایپا و حمایت های همه جانبه وزیر محترم صنعت معدن وتجارت است.

جهرودی از انجام برنامه این گروه جهت ایجاد تنوع محصول در سال آینده خبر داد و اساس کار را افزایش رضایت مندی مشتریان از محصولات گروه سایپا دانست به نحوی که محصولات جدید بتوانند جایگزین محصولات قبلی گروه باشند.

در مراسم شکستن رکورد تولید گروه سایپا، آخرین محصول کوییک تولید شده در سال 96 به مزایده گذاشته می شود و در آمد حاصل از آن به کودکان زلزله زده استان کرمانشاه اهدا خواهد شد.

جهرودی در این مراسم از جایگزینی خودرویی جدید با برند معتبر خارجی با داخلی سازی حداقل 50 درصد در آینده ای نزدیک خبر داد و از رده خارج کردن محصولات قبلی را بر اساس زمان بندی مناسب از دیگر برنامه های گروه سایپا دانست

نظر شما