شناسهٔ خبر: 24656143 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرمانده نیروی انتظامی:

راهیان‌ نور مایه خیر و برکت است/ بازدید از مناطق عملیاتی افزایش یافته است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: حرکت راهیان‌‌ نور منشأ خیر برای کشور و مردم ماست و این حرکت در سال‌های گذشته با ابتکار مقام معظم رهبری شکل گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، سردار حسین اشتری شنبه‌شب در جشنواره ره‌آورد سرزمین‌نور در شهرستان، اظهار کرد: حرکت راهیان‌‌ نور منشاء خیر برای کشور و مردم ما است و این حرکت در سال‌های گذشته با ابتکار مقام معظم رهبری شکل گرفت.

وی افزود: افرادی که در قالب کاروان‌های راهیان‌نور در مناطق عملیاتی حضور پیدا می‌کنند، علاوه بر اینکه توشه‌ای از این فضا با معنویت دریافت می‌کنند، با خود صمیمت و صفا را نیز در این شهرها می‌آورند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: آمار بازدید از مناطق عملیاتی نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است و سال جاری حدود 6 میلیون نفر از مناطق عملیاتی بازدید کردند و این بازدیدها در طول سال انجام می‌شود.

سردار اشتری با تأکید بر توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از فرصت راهیان‌ نور، عنوان کرد: تاکنون زاویه‌های کوچکی از دفاع مقدس به مردم و دنیا انعکاس داده شده است و هر چقدر که در بحث دفاع مقدس سرمایه‌گذاری انجام شود، کشور منفعت می‌برد.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی در سال‌های دفاع مقدس 13 هزار شهید، 20 هزار جانباز و 2 هزار آزاده به انقلاب و اسلام تقدیم کرد و همچنان درب شهادت در نیروی انتظامی باز است و این نهاد در مقابل متجاوزان به حقوق مردم برای ارتقای امنیت کشور ایستادگی می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: کمیته ایمنی امنیت راهیان‌ نور برعهده ناجا است و این برای نیروی انتظامی افتخار است که زائران و کاروان‌های راهیان‌ نور را از مبدأ تا مقصد همراهی کند.

سردار اشتری افزود: در سال‌های گذشته در این مسئله کمترین مشکل را داشتیم و البته این برگرفته از عنایت شهدا است که این خیل جمعیت در یک مقطع مکانی و زمانی خاص حضور پیدا کرده و به سلامت بازگردند و همکاران ما با داشتن روحیه جهادی، شبانه‌روز در حال خدمت به زائران راهیان‌ نور هستند.

انتهای پیام/ن

نظر شما