شناسهٔ خبر: 24656082 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حماس دفتر شرکت قطری را در پی همکاری نکردن درباره انفجار اخیر غزه بست

رئیس سرویس‌های امنیت داخلی فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که تعطیلی شرکت ملی تلفن همراه به تصمیم دادستانی کل و به دلیل عدم همکاری آن در ماجرای انفجار در مسیر هیئت رامی حمدالله نخست وزیر وابسته به تشکیلات خودگردان در غزه صورت گرفت و به دستور پلیس یا سازمان اطلاعات صورت نگرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "توفیق ابونعیم"،  رئیس سرویس‌های امنیت داخلی فلسطین در نوار غزه طی اظهاراتی که در روزنامه "فلسطین" انتشار یافت، بازداشت مدیران شرکت تلفن همراه توسط وزارت داخلی فلسطین در غزه را تکذیب کرد.

وی افزود: شرکت ملی تلفن همراه در جریان تحقیقات امنیتی صورت گرفته در غزه؛ به ویژه در ارتباط با حادثه انفجار در مسیر هیئت رامی حمدالله، نخست وزیر دولت وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین همکاری لازم را انجام نداده است.

ابونعیم اظهار داشت: وزارت داخلی وابسته به حماس مسؤولان این شرکت را فراخوانده و خواستار همکاری‌شان در ماجرای قتل یک شهروند فلسطینی به نام "عدنان مصلح" شد و پس از عدم همکاری آنها در این پرونده و نیز ماجرای انفجار در مسیر هیئت حمدالله، اقدام به بازداشت‌شان به مدت کوتاه و سپس آنها را آزاد کرد و اکنون هیچ فرد بازداشت شده‌ای از مدیران این شرکت در وزارت کشور وجود ندارد.

شرکت ملی تلفن همراه وابسته به شرکت "اوریدور" قطر است که در پایان اکتبر کار خود را در غزه آغاز کرد.

رئیس اجرایی گروه سعود بن ناصر آل ثانی بزرگترین نمایشگاه‌های شرکت را همزمان با اعلام آغاز ارائه خدمات افتتاح کرد تا دومین اپراتور تلفن همراه در غزه بعد از شرکت "جوال" باشد.

این شرکت از سال ۲۰۰۹ در کرانه باختری خدمات ارائه می‌کند و این شرکت قطری ۴۸.۴۵ درصد سهام شرکت ملی تلفن همراه را در اختیار داشته و صاحب صندوق سرمایه‌گذاری فلسطین است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما