شناسهٔ خبر: 24654663 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

سگ وفاداری که در آتش سوخت

سگ خانگی یکی از شهروندان بالتیمور در ایالت مریلند آمریکا، جان دختربچه‌ای هشت ماهه را که در آتش گرفتار شده بود، نجات داد و خود بر اثر شدت سوختگی جانش را از دست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مادر این دختربچه برای قرار دادن تعدادی وسیله در داخل خودرویشان به سمت پارکینگ رفته بود که ناگهان متوجه صدای گریه دخترش می‌شود. او سراسیمه به سمت درها و پنجره‌ها رفت، اما نتوانست هیچ‌کدام را باز کند، حرارت ناشی از شعله‌های آتش موجب قفل شدن درها و پنجره‌ها شده بود.

همسایه‌ها با سر و صدای او به کمکش آمدند، اما هیچ کاری از دست هیچ یک برنیامد تا این‌که ماموران آتش نشانی سررسیدند. آنها با تلاش فراوان توانستند خود را به طبقه دوم برسانند اما با صحنه تاثیرگذاری مواجه شدند. سگ وفادار این خانه، کودک را در میان بازوانش گرفته بود تا مانع نفوذ و آسیب آتش به او شود. ماموران آتش نشانی بلافاصله هر دوی آنها را از آپارتمان خارج کردند، اما دیگر دیر شده بود. با فداکاری این سگ مهربان، دختربچه توانست از یک اتفاق حتمی جان سالم به در ببرد، اما سگ به دلیل شدت سوختگی دوام نیاورد و جان خود را از دست داد.

نظر شما