شناسهٔ خبر: 24654456 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جنوب نیوز | لینک خبر

مسوول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس:

آیت الله ایمانی استعفا نداده است

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس گفت: خبر استعفای آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس کذب بوده و کاملا تکذیب می شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش جنوب نیوز به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، حجت الاسلام والمسلمین یوسف سلمان زاده، گفت: عطف به مطلب کذب و بدون سند منتشر شده در فضای مجازی در روز شنبه مورخه ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ در خصوص استعفای حضرت آیت ا... ایمانی دامت برکاته نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز و نماینده مردم شریف فارس در مجلس خبرگان رهبری و همچنین شکایت معظمله از جنبش عدالت خواه ، به استحضار میرساند که ایشان کماکان به فعالیتهای خود در همه زمینه های محوله و امور جاریه و مسئولیتهای داده شده ادامه می دهند و مطلب فوق کذب و فاقد وجاهت قانونی و نهاد آن را تکذیب می نماید .

وی ادامه داد: در خصوص مطلب شکایت مطرح شده این نهاد ، طی مکاتبهای که با ریاست محترم دادگاه منعقدة آن جنبش عدالتخواه انجام نموده است، صریحاً این مسئله در حضور ریاست دادگاه و وکلای مدافع افراد جنبش مذکور و همچنین متهمین پرونده تکذیب شد و عنوان گردید که نه فقط حضرت آیت ا... ایمانی حفظه ا... تعالی ، بلکه این نهاد نیز هیچگونه شکایتی از این افراد و جنبش مزبور نداشته و نخواهند داشت.

نظر شما