شناسهٔ خبر: 24654423 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برنامه مسابقات دوچرخه سواری ایران در اروپا/ رکابزنان چشم انتظار رسیدن پول

فدراسیون دوچرخه سواری در حالی مسابقاتی در اروپا را برای آماده شدن جهت حضور دربازی های آسیایی در نظر گرفته که عملیاتی شدن آن نیازمند رسیدن پول است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، فدراسیون دوچرخه سواری ایران پس از مسابقات قهرمانی آسیا 2018 متوجه شد که برای بازی های آسیایی کار بسیار سختی پیش رو دارد و اگر برنامه ریزی خوبی نداشته باشد قطعا از قافله کسب مدال در جاکارتا عقب می ماند.در مسابقات قهرمانی آسیا به خوبی پیشرفت دیگر کشورهای آسیایی به خصوص شرق آسیا به چشم آمد و حتی شرایط به گونه ای شده که این کشورها به فکر مدال اوری در جهان و المپیک افتاده اند و پا را از آسیا فراتر گذاشته اند.

بر این اساس فدراسیون ایران هم مسابقات اروپایی را برای تیم ملی های در نظر گرفته است تا در بازی های آسیایی جزو مدعیان کسب مدال باشد. محسن سلگی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در این مورد به ایسنا گفت: ما در نظر داریم اردوهای و مسابقات داخلی خود را برگزار کنیم و اواخر خرداد و اوایل تیر تیم های ملی سرعت، استقامت و کوهستان به مسابقات اروپایی بروند. ما مسابقاتی را مدنظر داریم اما اجرای آن بستگی به تامین بودجه دارد. همچنین باید تجهیزات جدیدی هم خریداری کنیم.

لیست مسابقات اروپایی مدنظر فدراسیون دوچرخه سواری به شرح زیر است:

سرعت: آلمان 2مسابقه، فرانسه یک مسابقه، لهستان یک مسابقه، چک یک مسابقه، ایتالیا یک مسابقه

استقامت: فرانسه 2مسابقه، بلژیک یک مسابقه، ایتالیا 2 مسابقه، هلند یک یا 2 مسابقه

کوهستان: اتریش 2 مسابقه، اسلوونی  و ایتالیا

 انتهای پیام

نظر شما