شناسهٔ خبر: 24653398 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نقوی‌حسینی:

وضع تحریم جدید علیه ایران ناقض برجام است/ اگر آمریکایی‌ها در برجام نمانند تعهدی برای ایران باقی نمی‌ماند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: وضع تحریم‌های جدید علیه ایران برای حفظ آمریکا در برجام هیچ نفعی برای ما نداشته و خسارت جدیدی است که باعث نقض برجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس استان تهران به نقل از دفتر نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس، سید حسین نقوی‌حسینی با اشاره به تصمیم سه کشور اروپایی مبنی بر اعمال تحریم علیه ایران برای نگاه‌داشتن آمریکا در برجام اظهار کرد: اینکه اروپایی‌ها تلاش می‌کنند آمریکا در برجام بماند اقدام مثبتی است اما باید دید با چه هدفی این کار صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: موضع جمهوری اسلامی در زمینه برجام کاملاً شفاف است از این رو اگر آمریکایی‌ها در برجام نمانند دیگر تعهدی برای ما در برجام باقی نمی‌ماند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و  سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: تاکنون نیز آمریکایی‌ها بارها نقض برجام کرده و آن را دور زده‌اند در حالی که جمهوری اسلامی بر اساس تمامی گزارش‌ها به برجام پایبند بوده است.

وی ادامه داد: وضع تحریم‌های جدید علیه ایران صرفاً برای ترغیب آمریکا برای باقی ماندن در برجام هیچ سود و نفعی برای ما ندارد و خسارت‌های بیشتری به ما وارد می‌شود از این رو این روش نمی‌تواند مثمر ثمر باشد.

نقوی‌حسینی در پایان متذکر شد: هدف برجام حذف تحریم‌ها علیه ایران بود و اینکه مجدد ما را تحریم کنند که برجام حفظ شود، خود نقض برجام است.

انتهای پیام/ج/

برچسب‌ها:

نظر شما