شناسهٔ خبر: 24652867 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

هیچ کس نباید از شفاف‌سازی مسائل مالی سرخآبی‌ها هراسی داشته باشد

یکی از طراحان طرح تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس معتقد است که طرح مذکور در جهت منافع ملی و نظم و انضباط مالی باشگاه‌ها است و هیچ کس نباید از این شفاف‌سازی هراسی داشته باشد.

صاحب‌خبر -

علی اصغر یوسف نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن گزارش کمیسیون فرهنگی مجلس درباره تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی منابع و مصارف و نظام مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در ۱۰ سال اخیر در صحن علنی مجلس، اظهار کرد: این طرح به منظور شفاف‎سازی مالی، بررسی عملکرد، قراردادهای منعقده، درآمدهای دو باشگاه، مصارف و هزینه، جریمه‌های ملی و بین‌المللی و تغییرات سازمانی و انتصابات در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیچ کس نباید از شفاف‌سازی هراسی داشته باشد، افزود: مجلس به استفاده از بُعد نظارتی خود به دنبال تقویت دو ساختاری و ریشه‌ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است نه تضعیف آن‌ها.

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است با نهایی شدن گزارش این طرح و با نمایان شدن تخلفات، AFC و مجامع بین‌المللی فوتبال کشور را جریمه یا تعلیق کند، گفت: این اتفاق دور از ذهن است؛ چرا که شفاف سازی و انضباط مالی منجر به بهبود عملکردها می‌شود ضمن اینکه نمایندگان ملت بر خلاف منافع ملی اقدامی نخواهد کرد.

یوسف‌نژاد افزود: البته جریانی که چنین مباحثی را طرح و در رسانه‌ها بولد می‌کند، مخالف شفاف‌سازی است که باید مشخص شود به دنبال چه مسئله‌ای هستند.

وزیر ورزش با تحقیق و تفحص از سرخآبی‌ها مخالفتی نداشت

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس در نشست با وزیر ورزش و جوانان نیز طرح شده است که وزیر ورزش نیز مخالفتی با این طرح نداشت، افزود: قطعا منافع ملی در این طرح در نظر گرفته خواهد شد و طرح مذکور حق مردم، جامعه ورزش و نمایندگان مجلس است که از آنچه که در این دو باشگاه می‌گذرد، باخبر شوند./

پایان پیام

نظر شما