شناسهٔ خبر: 24652643 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

از سوی بانک مهر اقتصاد صورت گرفت

نهال‌کاری 180 هکتار اراضی خوزستان جایگزین چاپ سررسید

بانک مهر اقتصاد در یک اقدام تحسین‌برانگیز هزینه چاپ و توزیع سررسید خود را به کاشت نهال در 180 هکتار از کانون‌های فوق بحرانی خوزستان اختصاص داد.

صاحب‌خبر -
اهواز - خبرنگار کیهان:

مدیرعامل بانک مهر اقتصاد در آیین‌ نهال‌کاری گفت: این بانک هزینه‌های تهیه سررسیدهای سال 97 و نوروزی خود را که حدود یک میلیارد تومان است را صرف نهال‌کاری در این اراضی کرده است.
«سیدضیاء ایمانی» با بیان اینکه در این 180 هکتار اراضی فوق بحرانی در اهواز  حدود 30 هزار اصله نهال غرس شده است افزود: امیدواریم این اقدام زمینه خوبی برای دیگر بانک‌های کشور باشد تا این دغدغه مقام معظم رهبری را به جای بیاورند.
وی با بیان اینکه شبکه بانکی کشور در راستای فعالیت‌های حوزه پولی و بانکی در بحث مسئولیت‌های اجتماعی نیز می‌تواند نقش بسیار کارایی داشته باشد یادآور شد: استان خوزستان به لحاظ ظرفیت‌های اقتصادی و ذخایر منابع طبیعی یک استان ویژه و خاص در کشور است و مردم این استان نباید به نسبت سایر استان‌های کشور در محرومیت بیشتری زندگی کنند.
مدیرعامل بانک مهر اقتصاد ادامه داد: بانک‌ها در بحث مسئولیت اجتماعی اقدامات فراوانی از جمله ساخت مدارس، ساخت خانه برای افراد کم بضاعت و... انجام می‌دهند. در این راستا بانک مهر اقتصاد به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه حدود 5 میلیارد تومان کمک‌رسانی کرد.
ایمانی با اشاره به هزینه بالای چاپ و انتشار سررسیدهای تبلیغاتی در بانکها گفت:  با همکاری بسیج سازندگی، سازمان محیط‌زیست و منابع طبیعی اقدام به کاشت نهال در 180 هکتار از کانون‌های ریزگرد اهواز عملیاتی شد.

نظر شما