شناسهٔ خبر: 24652639 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

از آخرین اخبار درباره فیلترینگ تلگرام تا عزادار شدن محسن چاوشی/ پربازدیدهای ۲۶ اسفند

فرهنگ > رسانه - در روز شنبه ۲۶ اسفند خبری درباره فیلترینگ تلگرام پربازدید شد. اخباری درباره میانگین حقوق معلمان و عزادار شدن محسن چاوشی نیز مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

در سرویس سیاست، پاسخ مشاور احمدی‌نژاد به سرمقاله کیهان پربازدید شد. گزارشی با عنوان 11 وزیری که بر سر ماندن یا رفتنشان جنجال شد هم مخاطبان زیادی پیدا کرد. خبری از زبان یک نماینده مجلس درباره فیلترینگ تلگرام نیز از دیگر پربازدیدهای این سرویس بود.

در سرویس اقتصاد، قیمت خودروهای داخلی در آستانه نوروز از پربازدیدها بود. خبری درباره افزایش بهای مواد غذایی هم توجه عده زیادی از کاربران را به خود جلب کرد. بسیاری نیز خواستند بدانند پژو ۳۰۱ چه زمانی عرضه می‌شود؟

در سرویس فرهنگ، تصویر پسر ورزشکار ایرانی در اینستاگرام بازیگر زن آمریکایی کلیک زیادی خورد. مشخص شدن بیماری بازیگر سرشناس دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. بسیاری نیز بر روی خبری درباره عزادار شدن محسن چاوشی کلیک کردند.

در سرویس جامعه، مخاطبان روی خبری با تیتر میانگین حقوق معلمان چقدر است؟ کلیک کردند. حرف‌های خواندنی ۲ دختری که برای رفتن به استادیوم، پسر شدند نیز توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. همچنین انتشار حکم حمید بقایی هم کلیک زیادی خورد.

در سرویس بین‌الملل، اخراج افرادی که در ساختمان سفارت ایران در آلمان اتراق کرده بودند، از خبرهای پربازید امروز بود. همچنین مخاطبان زیادی بر روی خبری با تیتر حملات هوایی ترکیه تنها بیمارستان عفرین را تعطیل کرد کلیک کردند. خبر دور تازۀ تحریم‌های اروپا علیه ایران نیز بیننده زیادی داشت.

در سرویس ورزش، عذرخواهی کارشناس شبکه ۳ از مردم برای دیدار با سیرالئون! پرخواننده شد. در ادامه، ناگفته‌های تصویر جنجالی از آوارگان جلوی ورزشگاه آزادی! مورد توجه قرار گرفت. خبر مصدومیت مهدی طارمی هم کلیک زیادی را به خود اختصاص داد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، کاریکاتوری با عنوان پشت‌پرده استعفای نجفی لو رفت! مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

58244

نظر شما