شناسهٔ خبر: 24652600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

جلب مشارکت های مردمی و خیران در دستور کار بهزیستی قرار گیرد

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: سال آینده اداره کل بهزیستی استان در جلب مشارکت مردم و خیران به منظور یاری رساندن به مددجویان تلاش بیشتری داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه شنبه در جلسه شورای مشارکت های مردمی بهزیستی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: جلب مشارکت مردمی در حوزه بهزیستی کار ارزشمند و قابل تقدیری است و از سوی دیگر فعالیت در حوزه بهزیستی سخت و باارزش به شمار می رود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: بنا به دلایل و شرایطی برخی انسان ها مددجو شده اند و حتی ممکن است این اتفاقات ناگوار برای هر یک از ما نیز رخ دهد، در این ارتباط کار خیران و مشارکت آنها برای کمک به این افراد بسیار ارزشمند است و در سال آینده باید برای افزایش مشارکت خیران در حوزه بهزیستی تلاش بیشتری انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: سال آینده به منظور اینکه شهرستان های استان نیز در این زمینه فعال شوند، جلسات تفصیلی با فرمانداران خواهیم داشت چراکه حضور و مشارکت خیران در اینگونه موارد بسیار تاثیرگذار است و می توان گستره این کار را وسعت داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: بدون شک خیران همیشه در این زمینه ها پیشقدم هستند اما در کنار آن هم در این حوزه باید راهبری خوبی داشته باشیم.

حقیقی تصریح کرد: لازم است در این راستا یکسری کارهای اجرایی هم پیگیری شود تا خدمت گزاری در مسیر حمایت از مددجویان بهزیستی نسبت به آنچه هم اکنون هست ارتقا یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: باید برای اشتغال مددجویان اقدامات لازم ازسوی دستگاه های ذیربط صورت پذیرد، هر چه در این زمینه بیشتر کار کنیم برای جامعه مفید است و برای مددجویان هم کارآفرینی صورت می گیرد تا بتوانند حضور فعال در جامعه داشته باشند و با توانمندی و دسترنج خود زندگی را ادامه دهند.

نظر شما