شناسهٔ خبر: 24652355 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

عامل آتش زدن شهردار نودژ دستگیر شد

فرماندهی انتظامی شهرستان منوجان گفت: عامل آتش زدن شهردار نودژ، توسط نیروهای پایگاه مقاومت بجگان دستگیر و جهت طی مراحل قانونی به نیروهای انتظامی تحویل داده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمد حسنی گفت: متهم حوالی ساعت یک بامداد پنج‌شنبه طی یکسری عملیات مشترک توسط نیروی انتظامی و بسیج دستگیر و تحت قرار کیفری به زندان معرفی شده است.
وی بیان داشت: باتوجه به اهمیت موضوع،پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.
وی اعلام کرد: تحقیقات و بازجویی‌های اولیه از متهم در رابطه با علت و انگیزه وی از بروز این حادثه در دادسرای منوجان آغاز شده است.
23 اسفند ماه یک کارگر شهرداری با ریختن بنزین بر روی شهردار اقدام به آتش زدن وی کرد که در اثر این اقدام، شهردار از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شد.
فرماندار منوجان گفت : مجتبی محمودی یکی از کارگران شهرداری منوجان به دلیل اخراج از شهرداری با بطری بنزین به سمت خودروی محمدحسن مرشدی شهردار منوجان حمله‌ور شد و پس از پاشیدن بنزین، خودرو و شهردار را به آتش کشید.
محمد حجتی‌پور افزود: پس از آنکه شعله‌های آتش خودرو حامل شهردار را فرا گرفت شاهدان بلافاصله آتش را مهار کردند و شهردار به مرکز درمانی جهت مداوا منتقل شد.
وی ادامه داد: با توجه به سوختگی بالای شهردار، مصدوم جهت مداوا به بیمارستانی در شهر بندرعباس مرکز هرمزگان استان همجوار اعزام شده است.

نظر شما