شناسهٔ خبر: 24652341 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

حوادث کوتاه از کشور

صاحب‌خبر -
    واژگونی خودروعروس
گناباد- فارس: رئیس‌اورژانس 115 گناباد گفت: واژگونی خودروعروس در این شهرستان، چهار مصدوم برجای گذاشت.
امین زمانی اظهار داشت:  مصدومان این حادثه آقایی 28 ساله با آسیب دست، دختری سه ساله با آسیب اندام فوقانی، نوزادی یک ماهه با آسیب صورت و خانمی 25 ساله هستند که با آسیب سر و گردن بعد از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان علامه بهلول گنابادی منتقل شدند.
تیراندازی در مراسم عروسی
زاهدان- خبرگزاری صدا و سیما: دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: سه نفر از عاملان تیراندازی در یک مراسم عروسی دراین شهرستان دستگیر شدند.
محمد خانی افزود: : در پی تماس‌های مکرر مردم مبنی بر تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در مراسم عروسی در دهستان ابتر ایرانشهر، در یک اقدام غافلگیرانه عوامل آن دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: دو قبضه سلاح کلاشینکف از این افراد کشف شد.
سقوط از ساختمان
اردبیل- باشگاه خبرنگاران جوان: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: جوان ۱۹ ساله اردبیلی بعد از انتشار پستی در اینستاگرام خود اقدام به خودکشی کرد.
سید ناصر عتباتی افزود: یک جوان ۱۹ ساله اردبیلی امروز با پرتاب خود از یک ساختمان نیمه کاره در میدان شریعتی اردبیل اقدام به خودکشی کرد.
وی اضافه کرد: شخصا در محل حضور پیدا کرده و صحنه را بررسی نمودم که هیچ‌گونه جنایتی در این موضوع مطرح نبود و علت و انگیزه نوجوان ۱۹ ساله از این اقدام در دست بررسی است.
فرود اضطراری
زاهدان- ایرنا: مسئول روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: یک فروند هواپیمای ماهان به شماره پرواز 1085 در مسیر زابل - ایرانشهر به دلیل نقص فنی به صورت اضطراری در فرودگاه بین‌المللی زاهدان به زمین نشست.
حمیدرضا پارسا اظهارداشت: یک فروند هواپیمای BAE 146- RJ100 متعلق به شرکت ماهان به شماره پرواز 1085 در مسیر زابل - ایرانشهر در ساعت 9:40 دقیقه صبح روزشنبه با اعلام شرایط اضطراری مبنی بر نقص فنی در موتور شماره سه در خواست فرود در فرودگاه بین‌المللی زاهدان را کرد.
وی تصریح کرد: این پرواز قرار بود مسیر تهران - زابل - ایرانشهر و برعکس را صبح دیروز انجام دهد که دچار نقص فنی شد.
مسئول روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: مسافران این پرواز از هواپیما خارج و به ترمینال فرودگاه زاهدان منتقل شدند.
عامل آتش زدن شهردار نودژ دستگیر شد
کرمان- تسنیم: فرمانده انتظامی شهرستان منوجان گفت: عامل آتش زدن شهردار نودژ توسط نیروهای پایگاه مقاومت بجگان دستگیر شد.
سرهنگ رضا محمد‌حسنی اظهار‌داشت: این فرد در محل مخفیگاهش در روستای بجگان از توابع بخش آسمینون دستگیر و پس از دستگیری تحویل مقامات قضایی شد.
شهردار نودژ توسط کارگر اخراج شده این شهرداری به آتش کشیده شد که بلافاصله به بیمارستان سوانح و سوختگی بندر عباس اعزام و از آنجا نیز به یزد برای ادامه درمان منتقل شده است.
قاچاق لوازم خانگی
سرویس شهرستانها: فرمانده انتظامي استان فارس از كشف لوازم خانگي قاچاق در شهرستان شيراز خبر داد.  
سرتیپ «احمد علي گودرزي» بيان كرد: مأموران پليس آگاهي استان با اقدامات اطلاعاتي از دپو مقدار زيادي لوازم خانگي قاچاق در يكي از محله هاي شيراز مطلع شدند.
وي افزود: پس از هماهنگي با مقام قضائي، مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن انبار موفق شدند 516 دستگاه انواع لوازم خانگي قاچاق به ارزش 5 ميليارد ريال كشف كنند.
وی اضافه کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد.
لاستیک سرقتی
کرمانشاه- مهر: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف لاستیک خودرو در اسلام آباد غرب خبر داد.
 سرتیپ منوچهر امان‌اللهی افزود: ماموران در بازرسی از یک انبار ۷۸۸ حلقه لاستیک خودرو با مارک خارجی به ارزش دو میلیارد و 400 میلیون را کشف کردند.
وی اضافه کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند.
کالای قاچاق
شهرکرد- ایسنا: فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در محور کیار - شهرکرد خبر داد.
سرتیپ غلامعباس غلامزاده افزود: ماموران انتظامی طی عملیات ایست و بازرسی در این محور یک دستگاه کامیونت ایسوزو حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو 2 هزار و 500 ثوپ انواع البسه قاچاق فاقد هرگونه مجوز و برگ سبز کشف و یک نفر نیز دستگیر شد.
تصادفات مرگبار
شهرکرد- فارس: مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: دو حادثه رانندگی در محورهای استان پنج کشته و 18 مصدوم بر جای گذاشت.
فرامرز شاهین افزود: برخورد تریلی با پژو 405 در جاده لردگان به ایذه حوالی سه‌ راهی شهرکرد، 5 کشته و 3 مصدوم برجای گذاشت.
وی اضافه کرد: همچنین در جاده بروجن به لردگان پل کره بس برخورد زنجیره‌ای پیکان، پژو 405 و نیسان، 15 مصدوم در پی داشت که حال دو نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.
دستگیری هکر
اصفهان- تسنیم: رئیس‌پلیس فتای استان از شناسایی هکری که با نفوذ به حساب بانکی چهار شهروند اصفهانی بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال سرقت کرده بود، خبر داد.
سرهنگ سید مصطفی مرتضوی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه به صورت اینترنتی از حساب بانکی آنها سرقت صورت گرفته موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: کارشناسان پلیس فتا پس از تشکیل پرونده وارد عمل شده و با یک کار علمی و تخصصی دقیق توانستند عامل این سرقت‌ها را که نوجوانی 16 ساله بود طی عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی در یکی از استان‌های شمالی کشور شناسایی کنند.
واژگونی خودرو
‌بندر عباس- ایسنا: رئیس‌مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هرمزگان از کشته شدن سه نفر ‌و مصدومیت 7 نفر در حادثه واژگونی پژو 405 در جاده میناب-بندرعباس خبر داد.
امیر حسن اسدی افزود: متأسفانه در این حادثه 3 نفر از سرنشینان خودرو 405  در محل حادثه قبل از رسیدن آمبولانس، جان خود را از دست دادند و 7 مصدوم، بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی در محل، توسط آمبولانس‌های اعزامی  اورژانس 115 و آمبولانس هلال احمر، به بیمارستان‌های خلیج‌فارس و شهید محمدی بندرعباس
منتقل شدند.

نظر شما