شناسهٔ خبر: 24652297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

گزارش /

تعطیلات نوروز در بهبهان کجا برویم / جاذبه های بهبهان / تصویر

در این مقاله تلاش کرده ایم، چندین مقصد گردشگری در شهرستان بهبهان را که برای سفر در تعطیلات نوروز مناسب اند، و بسیاری از مسافران نوروزی نیز به این شهرستان سفر می کنند را معرفی کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر بهبهان ، تا چشم به هم بزنیم، تعطیلات نوروزی سال ۹۷ هم از راه خواهد رسید و اگر از هم اکنون برنامه مناسبی برای آن نداشته باشیم، احتمالا به درستی از این ایام ارزشمند  تعطیلات نوروز  استفاده نخواهیم کرد.

تعطیلات عید می تواند فرصت بسیار مناسبی برای سفر به ناشناخته ها باشد. سفرهایی که کوله بار تجربه شما را سنگین تر خواهد کرد و لحظات خوشی را برایتان ایجاد خواهد کرد. اما همواره انتخاب مقصد سفر، بعد از تصمیم گیری برای سفر رفتن، از دشوارترین کارهاست. چرا که در این انتخاب، آیتم های مختلفی را باید در نظر بگیرید که یکی از مهم ترین آنها، بحث هزینه و مسافت سفر شماست.

از اینرو، در این مقاله تلاش کرده ایم، چندین مقصد گردشگری در شهرستان بهبهان را که برای سفر در تعطیلات نوروز مناسب اند، و بسیاری از مسافران نوروزی نیز به این شهرستان سفر می کنند را معرفی کنیم.

پیست موتور سواری شیرعلی بهبهان ؛ در 5 کیلومتری بهبهان و در مسیر جاده قدیم اهواز قرار دارد که علاوه بر نمایش موتور سواران در این نقطه ، پوشش های جنگلی فضای زیبایی را برای میزبانی گردشگران فراهم کرده است .

همچنین امامزاده شیرعلی در همین نقطه پذیرای مسافران نوروزی است.

 






خارستان یا خورسو ؛ منطقه ای زیبا با چشم اندازی متشکل از درختان سر سبز و آب رها شده از پشت سد مارون که همه ساله میزبان رهگذران بوده است .





چاره ماری ؛ منطقه توریستی چاه ماری یکی از نقاط پر بازدید شهرستان بهبهان است که به دلیل وجود آب و پوشش های گیاهی ، چشم انداز زیبایی را در طبیعت شکل داده است .






سد مارون ؛ سد زیبای مارون و پلاژهای منحصر به فرد شبکه آبیاری مارون ، یکی از جاذبه هایی است که بی شک گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است .







سردشت زیدون ؛ این شهر به دلیل عبور رودخانه زیبای زهره و پوشش گیاهی اطراف رودخانه از مناطق گردشگری شهرستان بهبهان به شمار می آید که امامزاده ابوذر نیز در این منطقه واقع شده است .



 

نظر شما