شناسهٔ خبر: 24650797 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

ساعات کار دفاتر خدمات الکترونیک در ایام نوروز مشخص شد

رییس کمیته انضباطی دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران گفت: بر اساس سیاستهای معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در آینده نزدیک اقدامات اساسی در خصوص اصلاح فرآیندهای شهرسازی صورت خواهد گرفت که نتیجه آن برای شهروندان محترم ، صحت ،دقت و سرعت را در بر خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، مهندس رضا عباسی با اشاره به مهمترین رسالت راه‌اندازی دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران گفت: شهرداری تهران بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و با هدف تسریع و تسهیل در امر خدمت رسانی، ارتقاء سلامت اداری، ایجاد شغل ،توسعه پایدار شهری، ارتقاء محیط زیست ...و در نهایت تحقق مدیریت یکپارچه شهری دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران را راه‌اندازی کرد و در این مسیر آسیب‌ها و فرصت‌ها، نقاط ضعف و قوت این دفاتر با بیش از حدود ٨ سال تجربه ، شناسایی و بررسی شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ١١٠دفتر خدمات در نقاط مختلف شهری فعال است، خاطرنشان کرد: این دفاتر، خدمات متعددی در حوزه هایی همچون حمل و نقل و ترافیک، نوسازی، عمران و خدمات شهری را ارائه می دهند، اما شاخص ترین و اساسی ترین وظیفه خدمات رسانی این دفاتر مربوط به حوزه شهرسازی و معماری است.

رییس کمیته انضباطی دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران با اشاره به این که هر ساله در ایام نوروز مراجعات شهروندان محترم به دفاتر خدمات الکترونیک برای دریافت پروانه افزایش می‌یابد، تصریح کرد: به رغم شرایطی که طی سالهای اخیر در حوزه ساخت و ساز و مسکن داشتیم که مصادف با دوره رکود فعالیتهای ساختمانی بود، آمارها نشان دهنده این است که در این ایام در برخی از مناطق شهر تهران مراجعات شهروندان جهت دریافت پروانه تا 2 برابر بیشتر می شود و مردم پیگیر درخواستها و پروانه‌های جدید هستند.

عباسی افزود: از 5 تا 9 فروردین و همزمان با شروع فعالیت سایر سازمانهای اداری، دفاتر خدمات الکترونیک نیز از ساعت ٨ الی ١٦:٣٠موظف هستند پاسخگوی مراجعات شهروندان باشند و در این باره به غیر از دستگاه‌های نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات الکترونیک شهر، شهرداران مناطق و معاونین شهرسازی و معماری مناطق ٢٢گانه هم موظف به بازدیدهای میدانی و نظارت سیستمی بر عملکرد دفاتر می‌باشند.

نظر شما