شناسهٔ خبر: 24649411 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تور جهانی والیبال ساحلی - عمان

شکست ساحلی‌بازان برابر آلمان/ ایران نایب قهرمان شد

تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران با قبول شکست برابر آلمان عنوان نایب قهرمانی تور جهانی تک ستاره عمان را به خود اختصاص داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران (بهمن سالمی – رحمان رئوفی) در فینال رقابت‌های تور جهانی عمان برابر آلمان (فیلپ برگمن – یانیک هارمس) قرار گرفت و با نتیجه 2 بر صفر (21 بر 18 و  21 بر 11) نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

سالمی و رئوفی در مرحله گروهی موفق به شکست تیم های عمان و سوئیس شدند تا به عنوان صدرنشین گروه خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. ملی پوشان ایران در مسابقه سوم خود موفق به شکست دانمارک شدند تا به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها راه یابند. در این مرحله هم نماینده ایران توانست تیم عمان را شکست دهد و به فینال راه پیدا کند. 

تیم‌های ملی ب (عباس پورعسگری – آرش وکیلی) و ج ایران (آق محمد سلاق – حامد میرزاعلی) نیز در این رقابت‌ها حضور داشتند که با پذیرش شکست برابر حریفان و قرار گرفتن در رتبه های پنجم تا هشتم تور جهان عمان، پاداش 300 دلاری را از آن خود کردند. تیم‌های اول تا چهارم نیز به ترتیب 1000، 700، 500 و 400 دلار جایزه دریافت می‌کنند.

رضا نائینی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و محمد خلیلی به عنوان سرپرست ملی‌پوشان ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما