شناسهٔ خبر: 24649297 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در نشست خبری بازی با اتلتیک

والورده: اگر بگویم نیمار را نمی خواهم، دروغ گفته ام

بارسلونا برای ادامه صدرنشینی خود فردا در نوکمپ میزبان بیلبائو است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، این بازی برای ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا حساسیت های خود را دارد چرا که او سال ها برای بیلبائو بازی کرده و چند فصل نیز سرمربی این تیم بود.

 

 

 

 

او در نشست خبری امروز خود گفت:« بیلبائو تیم خطرناکی است که در شرایط بدی به سر می برد. آنها در لیگ اروپا حذف شدند و در لیگ نیز رده خوبی ندارند اما فاصله 8 امتیازی ما با اتلتیکو یعنی اینکه فردا حق اشتباه نداریم. بیلبائو هم 8 امتیاز با کسب سهمیه لیگ اروپا فاصله دارد و کسب امتیاز برای این تیم نیز حیاتی است. 10 بازی تا پایان لالیگا فاصله داریم و ماه آوریل وحشتناکی هم در انتظارمان است. تقریبا تمام بازی های پیش رو مهم هستند.»

 

غیبت بوسکتس:« این اولین بار نیست که او را در اختیار نداریم. خوشبختانه بازیکنی مثل راکیتیچ داریم که می تواند جای خالی بوسکتس را پر کند؛ هرچند که بوسکتس در پست خودش بهترین بازیکن دنیاست.»

 

 

 

 

غیبت سرجی روبرتو در تیم ملی اسپانیا:« سرجی بازیکن بسیار خوبی است ولی من دوست ندارم کسی در کارم دخالت کند و طبیعی است که در کار لوپتگی(سرمربی اسپانیا) هم دخالت نخواهم کرد.»

 

رم، حریف یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان:« دوست نداشتم با رئال و سویا روبرو شویم؛ چون به اندازه کافی از یکدیگر شناخت داشتیم. تیمی از یک لیگ دیگر را ترجیح می دادم.

البته درست نیست که تیم ها را بر اساس قدرت مقایسه کنیم و اینکه بگوییم رم حریف آسان تری است، خطرناک جلوه می کند. همین رم، سه گل به چلسی زد و در گروه اتلتیکو باعث عدم صعود این تیم به یک هشتم نهایی شد. اگر رم در این مرحله است، نشان از قدرت این تیم دارد.»

 

جدایی اینیستا:«  تصمیم گیری در مورد آینده، به خود او ارتباط دارد. از مصاحبه او شگفت زده نشدم. هنوز به فصل بعد فکر نکرده ام. در نهایت خود اینیستا بهتر از هر کسی صلاح خودش را می داند؛ هرچند تصور بارسا بدون اینیستا دشوار است.»

 

 

 

 

سه گانه:« تا پایان شانس خود را امتحان خواهیم کرد ولی فعلا نباید خیال پردازی کرد. انریکه و گواردیولا در اولین سال خود سه گانه را فتح کردند ولی من علاقه ای به پیشگویی ندارم.»

 

نیمار در بارسا:« اینکه همه از جذب نیمار استقبال می کنند، چیز عجیبی نیست. اگر به شما بگویم موافق بازگشت او نیستم، دروغ گفته ام. نیمار بازیکن بسیار خوبی است؛ چرا باید خودمان را فریب دهیم؟»

 

نظر شما