شناسهٔ خبر: 24649181 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تأکید کرد:

جدّیت مسئولان در ارائه خدمت عادلانه به شهروندان

گروه اجتماعی- نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بر خدمت عادلانه به همه شهروندان تأکید کرد و گفت: هیچ‌گونه تفاوتی در حوزه خدمت‌رسانی به شهروندان مختلف وجود نداشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار مدیران شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با تأکید بر این‌که باید خدمات عادلانه به همه شهروندان ارائه شود، اظهار کرد: نگاه دینی بر این اصل استوار است که خدمات عادلانه به همه شهروندان ارائه شود و هیچ‌گونه تفاوتی در حوزه خدمت‌رسانی به شهروندان وجود نداشته باشد.
وی بر نظارت‌های دقیق در ارائه آب شرب با کیفیت به مردم تأکید کرد و افزود: مردم با اعتماد به مسئولان از آب شرب استفاده می‌کنند بنابراین باید همت مسئولان بر این باشد که با نظارت‌های دقیق و اتّخاذ راهکارهای مناسب ضمن حفظ کیفیت آب شرب، رضایت مردم را افزایش دهند.
امام‌جمعه قزوین با تأکید بر این‌که مسئولان امین مردم هستند و نباید در کارها سهل‌انگاری صورت بگیرد، اذعان کرد: سهل‌انگاری مسئولان نه‌تنها موجب بی‌اعتمادی مردم می‌شود، بلکه عواقب قیامتی نیز دارد و خسارت‌های آن جبران‌ناپذیر است.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین فرونشست دشت قزوین را چالشی جدی و خطرناک دانست و تأکید کرد: دشت قزوین دیگر تحمل چاه‌های جدید را ندارد و مسئولان باید در این حوزه دقت داشته باشند که برای تأمین آب راهکارهای دیگری جز حفر چاه‌های جدید جایگزین کنند.
وی برنامه‌ریزی‌ها و نگاه‌های بلند مدت را برای برون‌رفت از مشکلات ضروری دانست و عنوان کرد: مسئولان فقط برای دوران مسئولیتی خود برنامه‌ریزی نکنند؛ بلکه برنامه‌ها را با نگاه‌های آینده‌نگرانه تدوین کنند تا نسل‌های آینده نیز از خدمات امروز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

نظر شما