شناسهٔ خبر: 24648918 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

استقبال آموزش و پرورش لرستان با 11 پایگاه از مهمانان نوروزی

گروه اجتماعی - سرپرست آموزش و پرورش لرستان، از راه‌اندازی یازده پایگاه اسکان در 10 شهرستان خبر داد و افزود: 210 آموزشگاه در قالب دو هزار و 100 کلاس در قالب اتاق‌های ویژه، درجه «الف» و درجه «ب» برای پذیرش مسافران نوروزی با امکانات رفاهی مناسب تجهیز شده و 470 نفر عوامل اجرای این‌کار را انجام می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از لرستان، سیداحمدعلی موسوی‌نیا، سرپرست آموزش و پرورش استان لرستان، شنبه، 26 اسفندماه، در جمع خبرنگاران، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته تا مهمانان نوروزی اقامت خوشی را در این استان سپری کنند و از جاذبه‌های متنوع گردشگری استفاده کنند.
وی از راه‌اندازی 11پایگاه اسکان در 10 شهرستان خبر داد و افزود: 210 آموزشگاه در قالب دو هزار و 100 کلاس در قالب اتاق‌های ویژه، درجه «الف» و درجه «ب» برای پذیرش مسافران نوروزی با امکانات رفاهی مناسب تجهیز شده و 470 نفر عوامل اجرای این کار را انجام می‌دهند.
موسوی‌نیا به ارتقاء امکانات کلاس‌ها در سال جاری اشاره کرد و گفت: در کنار این مدارس، 5 مرکز آموزشی رفاهی معلم و یک اردوگاه دانش آموزی در شهرستان خرم آباد برای خدمات رسانی به مسافران آمادگی دارند.
سرپرست آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته تا مهمانان نوروزی اقامت خوشی را در لرستان سپری کنند و از جاذبه‌های متنوع گردشگری استفاده کنند؛ سیاست مدیران ارشد استان تغییر لرستان از معبر سفر گردشگران به مقصد سفر است و آموزش و پرورش هم از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کند تا این هدف محقق شود.
وی صبغه فرهنگی، اصالت دیرینه و روحیه مهمان نوازی مردم لرستان را از مولفه‌های بسیار خوب برای تحقق این هدف عنوان کرد و گفت: لرستان با آب و هوای چهار فصل، طبیعت چشم نواز و بی بدیل و جاذبه‌های گردشگری منحصر به فرد خود ظرفیت فوق العاده ای را برای مسافران نوروزی ایجاد می‌کند و دستگاه‌های ذیربط در ستاد اجرایی خدمات سفر باید با هم افزایی و همدلی در مسیر اهداف مشترک حرکت کنند و تلاش کنند تا مهمانان نوروزی با آرامش خاطر بتوانند از تعطیلات نوروزی لذت ببرند.
موسوی‌نیا با اشاره به فعالیت مراکز اسکان از 28اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی به نظارت محسوس و نامحسوس از مراکز اسکان، عنوان کرد: برخورد عوامل اجرایی مراکز اسکان با مسافران نوروزی معرف فرهنگ اصیل لرستان بوده و همه باید تلاش کنند تا این فرهنگ را به خوبی به نمایش بگذارند.

انتهای پیام

نظر شما