شناسهٔ خبر: 24647322 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

‍ اولین دوره مسابقات لیگ نجات غریق استان با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت

رییس هیات نجات غریق چهارمحال و بختیاری گفت: اولین دوره مسابقات لیگ نجات غریق استان یادواره شهید غواص سردار اسماعیل اسکندری برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر ، مسابقات لیگ نجات غریق استان همزمان با دهه مبارک فجر در قسمت آقایان و بانوان برگزار که در قسمت آقایان تیم شهدای غواص و در قسمت بانوان نیز تیم دانشگاه شهرکرد صدر نشین شدند.

محسن رحمتی  رئیس هیات نجات غریق چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه ریزی جهت برگزاری هر چه باشکوه تر دومین دوره مسابقات در سال ۹۷ بیان داشت: ازنفرات منتخب لیگ استانی جهت شرکت در مسابقات ‌کشوری  سال 97 دعوت خواهد شد.

وی از رقابت ۶۰ ورزشکار در قالب 10 تیم آقایان بانوان خبر داد و اضافه کرد: این مسابقات در دو بخش مسابقات استخری و مسابقات دریایی (پیست شامل مسابقات پرچم ودو نود متر) به صورت تیمی وانفرادی با معرفی تیم های برتر به پایان رسید.

به گفته رحمتی، در قسمت آقایان، تیم ایثار(شهداء غواص) با کسب ۱۰۲ امتیاز مقام اول، تیم شهید فاضل باکسب۹۶ امتیاز  مقام دوم وتیم شهید فاضل با کسب ۵۲ امتیاز مقام سوم را کسب کردند

در قسمت بانوان نیز تیم دانشگاه شهرکرد با کسب ۹۰ امتیاز مقام اول، تیم شهید رجب پور  با کسب ۸۴امتیاز مقام دوم و تیم شهید فاضل با کسب۶۶ مقام سوم را کسب کردند.

گفتنی است قبل از آغاز رقابت های لیگ، مسئولین هیات نجات غریق استان در اقدامی قابل تقدیر با حضور در منزل شهید اسکندری و کسب اجازه از مادر و خانواده این شهید مسابقات را با نام شهید اسماعیل اسکندری نامگذاری کردند.

انتهای پیام/

نظر شما