شناسهٔ خبر: 24646460 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

خبر خوش مدیرعامل ایران خودرو برای دهه شصتی‌ها

مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو گفت: از متولدین ابتدای ۶۷ تا اواخر سال ۷۱ بزودی جهت همکاری و اشتغال در ایران خودرو دعوت به عمل می آید که در کنار ایران خودرو باشند چون اعتقاد داریم جوانان می توانند تحول ایجاد کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شمانیوز: هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو در آیین رونمایی کتاب گزارش عملکرد پایدار و مسولیت اجتماعی شرکت ایران خودرو گفت: بر اساس فصل ۱۵ برنامه ششم توسعه بر مسولیت اجتماعی توجه ویژه ای شده است که ما در ایران خودرو با ۳ گروه ذی نفع روبرو هستیم.

او افزود: اولین ذی نفع، پرسنل ایران خودرو هستند که ما به عنوان متولی مسولیت داریم که بهترین اتفاقات را برای این افراد رقم بزنیم و جا دارد همینجا از پرسنل ایران خودرو قدردانی کنم.

یکه زارع ادامه داد: ذی نفع بعدی سهامداران ما هستند که باز هم وظیفه داریم حافظ سهام و دارایی آن ها باشیم چرا که آن ها به ما اعتماد کرده اند.

او خاطر نشان کرد: اما مهمترین ذی نفعان ما مشتری های ما هستند که باید مورد توجه خاصی قرار گیرند و ما وظیفه داریم که آن ها نیز جزو خانواده ی ما قرار بگیرند و جزو وفادارترین ذی نفعان ما نسبت به ایران خودرو باشند.

یکه زارع افزود: از لحاظ کیفیت توانستیم رضایت مشتریان را بدست آوریم که کیفیت هرگز پایانی ندارد هم چنین سال آینده دومین میوه ی پسابرجام خودرویی را وارد بازار می کنیم که در این راه تولید آزمایشی ۳۰۱ را شروع کرده ایم و ۹۵ درصد بدنه ی این خودرو ساخت داخل است و در سال ۹۷ به بازار عرضه می شود.

مدیر عامل ایران خودرو خاطرنشان کرد: در ایران خودرو باشگاه پیکان را داریم که فی نفسه زیان‌ده است اما اینکه همواره در والیبال برترین باشیم و جوانان کشور را به استادیوم دعوت کنیم جزو مسئولیت های اجتماعی ما است.

یکه زارع گفت: در واقعه ی زلزله، ایران خودرو سریعا وارد عمل شد همچنین برای ساخت مدرسه یک تیم ۱۵ نفره را به سیستان فرستادیم.

او با بیان اینکه ایران خودرو آمادگی ارائه محصولات با موتور یورو ۵ را دارد خاطرنشان کرد: اگر سوخت این خودروها به صورت سراسری عرضه شود ایران خودرو این تعهد را دارد که خودروی یورو ۵ خود را وارد بازار کند با وجود اینکه دو سال دیگر فرصت داریم که این کار را انجام دهیم.

مدیر عامل ایران خودرو تصریح کرد: توجه به جوانان در ایران خودرو برای ما بسیار مهم است که چندین سال در حوزه آموزش و پرورش جوانان کوتاهی کردیم هم چنین خبر خوشی را دارم که از متولدین ابتدای ۶۷ تا اواخر سال ۷۱ بزودی جهت همکاری و اشتغال در ایران خودرو دعوت به عمل می آید که در کنار ایران خودرو باشند چون اعتقاد داریم جوانان می توانند تحول ایجاد کنند.

 

منبع: ایکو پرس

نظر شما