شناسهٔ خبر: 24646179 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

حسین نقدی، سهامدار گروه صنعت خودرو آذربایجان خبر داد:

۵۰۰ خودروی سواری لوکس "MG" در اسفند ماه تحویل مشتریان شد

نصر: سهامدار گروه صنعت خودرو آذربایجان گفت: ۵۰۰ خودروی سواری لوکس "MG" در اسفند ماه تحویل مشتریان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر،  حسین نقدی، در گفتگو با خبرنگار ما از تولید و ارسال ۵۰۰ خودروی "MG" محصول تولیدی "گروه صنعت خودرو اذربايجان" در اسفند ماه از طریق نمایندگی رسمی به مشتریان خبر داد و گفت: این خودروهای تولیدی که قبلا پیش فروش شده بود، بارگیری و به مشتریان خوش سلیقه و کیفی پسند "MG 360" ارسال شد.
 
بر اساس این گزارش، خودروی لوکس "MG" که به جهت زیبایی، کیفیت و قیمت مناسب، مورد استقبال خریداران قرار گرفته است، به صورت منظم تولید و تحویل مشتریان می گردد.

 کارخانه "MG" که در محور صنعتی تبریز _ آذرشهر با سرمایه گذاری بخش خصوصي تاسیس شده است، روزانه 20خودرو در آن تولید می شود که طبق گفته مدیر عامل این شرکت، تیراژ تولید روزانه این محصول از ابتدای سال 97 روزانه به 30 و 40 دستگاه ارتقا و تیراژ تولید به تدریج افزایش می یابد.

این کارخانه که 517 نفر در خط تولید آن مشغول به کار هستند، طی قراردادی 10 ساله اقدام به تولید و مونتاژ سالانه 10 هزار دستگاه MG 360 و همچنین سایر محصولات این شرکت می کند.

بر اساس این گزارش،شرکت صنعت خودروی آذربایجان که با همکاری "کمپانی خودروسازی سايک"، تولیدکننده انحصاری خودروهای MG در ایران است، بزرگترین کارخانه تولید کننده خودروی سواری در شمال غرب ایران می باشد که سالانه ظرفیت تولید بیش از 200 هزار دستگاه انواع خودروهای سواری را دارا می باشد.

نقدی، اخیرا در گفتگو با خبرنگاران در جریان بازدید استاندار آذربایجان شرقی از این کارخانه با تاکید بر اینکه طبق قرارداد 10 ساله با شرکت «سايک» سالانه 10هزار خودرو را تولید خواهیم کرد، گفته بود: برنامه ما برای تولید این خودرو جدی است و همه بسترهای لازم فراهم شده است و از این جهت حمایت های مسئولین استاني و کشوری و بویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت، توسعه این شرکت را در آذربایجان موجب می شود.
انتهای پیام/

نظر شما