شناسهٔ خبر: 24646041 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قهرمان والیبال غرق در بحران مالی/ بانک سرمایه در آستانه انحلال

R1015159/P1435/S3,31/CT1

باشگاهی که ۳ بار قهرمان ایران و آسیا شده و در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان هم شرکت کرده به خاطر تصمیمات مدیران بانک، دچار بحران مالی شدید شده و در آستانه انحلال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال بانک سرمایه چند روز قبل برای سومین بار به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسید و سرمایه گذاری میلیاردی این تیم باز هم جواب داد. در کنار این تیم میلیاردی، تیم نوجوانان این باشگاه هم در کشور به عنوان نایب قهرمانی رسید که البته این نایب قهرمانی برای بازیکنان نوجوان این باشگاه اصلاً خوشایند نبود.

میثم پورجلالی، مدیر فنی تیم‌‌های پایه بانک سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بانک سرمایه طبق قانون و به خاطر خطر کسر امتیاز از تیم لیگ برتری در طی 3 روز از حدود 2000 نوجوان داوطلب، تست گرفت و تیم نوجوانان را تشکیل داد. این تیم در مسابقاتی که در سنندج برگزار شد به عنوان نایب قهرمانی رسید ولی تا این لحظه حتی یک ریال به بازیکنان تیم پرداخت نشده است.

او ادامه داد: متاسفانه، مدیران بانک سرمایه، خوش استقبال و بد بدرقه هستند و در حال حاضر باشگاهی که 3 بار قهرمان ایران و آسیا شده و در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان هم شرکت کرده به خاطر تصمیمات مدیران بانک، دچار بحران مالی شدید شده و در آستانه انحلال است. من صبح امروز در دفتر باشگاه بودم و باخبر شدم که با بازیکنان لیگ برتری تیم هم تسویه حساب نشده و تیم در آستانه فروپاشی است.

پورجلالی ادامه داد: عدم توجه مدیران بانک به تیم نوجوانان در حدی بود که هزینه غذای این بازیکنان نیز بر عهده کادر فنی بود. حداکثر رقم قرارداد بازیکنان نوجوان که 10 نفر آنها در تیم ملی نوجوانان حضور دارند، 25 میلیون تومان است که باشگاه از پرداخت آن طفره می‌رود و عاجز است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از نتایج بدِ بانک سرمایه (3 شکست متوالی) در مسابقات باشگاه‌های جهان، زمزمه‌هایی از انحلال این تیم به گوش می‌رسید. حتی گفته می‌شد که کادر فنی تیم والیبال بانک سرمایه در طول لیگ در حال رایزنی برای پیدا کردن تیم فصل بعد خود هستند.

مجمع سالیانه صبح فردای بانک سرمایه، تکلیف تیم والیبال این باشگاه را مشخص خواهد کرد. پرداخت رقم قراردادهای نجومی بایکنان این تیم که در مرز 2 میلیارد تومان قرار دارد هم برای این باشگاه در فصل جاری و هم برای فصل آینده هر باشگاهی بسیار سخت خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما