شناسهٔ خبر: 24645673 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

دولتِ 96/ سلمان خدادادی در گفت‌وگو با آناج؛

اقدامات دولت در خصوص مبارزه با آسیب‌های اجتماعی کافی نیست/ حامی طرح اعاده اموال نامشروع مسئولین هستم

عضو کمیسیون اجتماعی گفت: در زمان امضای این طرح در مجلس حضور نداشتم اما به جد طرفدار این طرح بوده و حامی آن می باشم.

صاحب‌خبر -

سلمان خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج در خصوص عملکرد دولت در حوزه اجتماعی در سال 96 اظهار داشت: در مورد عملکرد دولت نمی‌توان بدون در دست داشتن شاخص‌ها و امارهای تایید شده از سوی نهادهای زیرصلاح سخنی گفت چون در غیر اینصورت در مورد نهادهای دولتی اجحاف خواهد شد .

وی خاطر نشان ساخت: در سال‌های گذشته توجهات ویژه مقام معظم رهبری در مورد مسائل اجتماعی باعث شده ایشان جلسات مختلفی با دولتمردان و نمایندگان مجلس داشته باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری مسائل اجتماعی است، عنوان کرد: ایشان مکررا در نشست‌هایی که با اعضای دولت و مجلس دارند با مهم شمردن مسائل و آسیب‌های اجتماعی خواستار توجه ویژه دولت‌مردان، مجلس و تمام نهادهای کشور به این امر مهم شده‌اند، آسیب‌هایی چون بالا رفتن سن ازدواج طلاق، بیکاری جوانان، فقر و اعتیاد.

وی افزود: طی این سال ها اقدامات و کارهای خوبی برای مبارزه با آسیب های اجتماعی و خنثی کردن طرح‌های دشمنان در مورد این آسیب‌ها صورت گرفته اما این اقدامات را گاها می‌توان ناکافی توصیف کرد.

خدادادی با اشاره به لایحه ششم توسعه کشور بیان کرد: در زمان ارائه لایحه ششم توسعه کشوری به مجلس و بررسی آن متاسفانه توجه چندانی به مسائل اجتماعی نشده بود که با عنایات مقام معظم رهبری به این موضوع ورود کرده و با افزودن موادی به این لایحه در حوزه اجتماعی توانسته‌ایم اثرات خوبی در این راستا داشته باشیم به عنوان مثال افزایش مستمری  مددجویان کمیته امداد در این راستا بود.

وی در مورد امضای طرح اعاده اموال نامشروع گفت: بنده در زمان امضای این طرح در مجلس حضور نداشتم اما به جد طرفدار این طرح بوده و حامی آن می‌‌‌باشم.

انتهای پیام/

نظر شما