شناسهٔ خبر: 24645511 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

ضرورت ساخت یادمان 66 مسافر پرواز ابدی در قله پازن‌پیر دنا

گروه اجتماعی ـ بعد از این حادثه تاسف‌بار و داغی که بر دل خانواده‌ها و مردم ماند یکی از راه‌ها برای تسلای خاطر خانواده‌ها ایجاد یادمانی در قله پازن پیر است تا یاد این ۶۶ مسافر آسمانی در بالاترین نقطه از استان برای همیشه گرامی داشته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حادثه سقوط هواپیمای پرواز تهران یاسوج داغی بزرگ بر دل مردم ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد نشاند داغی که هرگز فراموش نمی‌شود و تا همیشه بر دل مردمان دنانشین باقی خواهد ماند.
استان کهگیلویه و بویراحمد که تا پیش از این به عنوان محروم‌ترین استان ایران شناخته می‌شد با این حادثه غمبار نشان داد که از محروم هم محروم‌تر است.
به آمار که نگاه کنیم اگر در طول ۴۰ سال اخیر به تعداد انگشتان یک دست هواپیما در ایران سقوط کرده باشد و از فرودگاهی با قدمت ده ها سال مثل مهرآباد تاکنون هواپیمایی سقوط نکرده باشد اما این اتفاق برای کهگیلویه و بویراحمد محروم اتفاق می‌افتد که روزی یک پرواز دارد و شاید همه پروازهای آن در طول سال‌ها به عدد ۲۰۰۰ هم نرسیده باشد.
با این تفاسیر و بعد از این حادثه تاسف‌بار و داغی که بر دل خانواده‌ها و مردم ماند یکی از راه‌ها برای تسلای خاطر خانواده‌ها ایجاد یادمانی در قله پازن پیر است تا یاد این ۶۶ مسافر آسمانی در بالاترین نقطه از استان برای همیشه گرامی داشته شود.
منبع: فارس
انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما