شناسهٔ خبر: 24645136 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دانشگاهیان درباره اقدامات احمدی‌نژاد در فضای مجازی چه گفتند؟

عاقبت انقلابی گری بی‌تقوا می‌شود «احمدی‌نژاد»/ لزوم برخورد قاطع قانونی با جریان انحرافی

اقدامات اخیر محمود احمدی‌نژاد در حمایت از بقائی، واکنش‌های مختلفی را از سوی دانشگاهیان در فضای مجازی به دنبال داشت، در ادامه برخی از این واکنش‌ها آمده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اقدامات اخیر محمود احمدی‌نژاد در حمایت از بقائی، واکنش‌های مختلفی را از سوی دانشگاهیان در فضای مجازی به دنبال داشت، در ادامه برخی از این واکنش‌ها آمده است.

* لزوم برخورد قاطع قانونی با جریان انحرافی

هاتف‌الرحمن صالحی مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در توئیتی نوشت: « استیصال جریان انحرافی به حد غیر قابل باوری رسیده است. اگر وضع بغرنج کنونی با همین روند به پیش رود، بلاشک هزینه هایی برای امنیت جامعه به بار خواهد آورد. اقدام کودکانه و فرافکنانه مشائی در مقابل سفارت بریتانیا و توهین آشکار به دستگاه قضا، مستوجب برخورد قاطع قانونی است.»

* انتقادات احمدی نژادی‌ها به نظام و قوه قضائیه و حکایت مخالفان امیرالمومنین و حکومتش

پیام مرادی دبیر سیاسی سابق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در توئیتی نوشت: « انتقادات احمدی نژادی‌ها به نظام و قوه قضائیه درست هم باشد (که نیست) حکایت کسانی است که برای مخالفت با امیر المومنین و حکومتش می‌گفتند: لا حکم الا الله
حضرت هم می فرمود: کلمه الحق یراد بها باطل
یعنی حرف حقی که اراده باطلی از آن شده است. برای قدرت طلبی ژست عدالت طلبی گرفته اند.»

* بقایی و دخل و تصرف‌های متعدد در بیت المال

محمدعلی رئیس السادات دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران نوشته است: « در جزئیاتی از پرونده بقایی صحبتی از یورو و سپاه قدس نیست، اصل مساله دخل و تصرف‌های متعدد در بیت المال بوده، واقعا جای سوال داره سازمان بازرسی باید سال 94 متوجه بشه دوران مسوولیت چه تخلفاتی صورت گرفته؟! اونهم با این حجم! در 2 مورد تجدید نظر تبرئه کرده»

*  عاقبت انقلابی گری بی تقوا می‌شود احمدی‌نژاد 

جلیل محبی دانش آموخته دانشگاه امام صادق(ع) در توئیتی نوشت: « حزب اللهی وانقلابی گری اولاً به تقواست وثانیاً به ولایت مداری آخر و عاقبت انقلابی گری بی تقوا می‌شود احمدی نژاد بیشتر مراقب خودمان، قلممان، زبانمان، ارتباطمان و چت و گپ و گفت و خنده مان با نامحرم، چت و توییتمان، غیبت کردنمان، حرف غیرسدید زدنمان، توهین و کنایه هایمان و... باشیم.»

* مشکل برات پیش آمَدَه کَسَگَم!

سعید تواناراد دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجوان مستقل هم عکسی از احمدی نژاد و بقای را به اشتراک گذاشت و در توئیتی نوشت: « تو تا دیروز ادعای عدالت و انقلاب داشتی، حالا که رسیده به دله‌ دزدی‌های رفقای خودت، نوچه‌هاتو می‌فرستی دم سفارت انگلیس؟! مشکل برات پیش آمَدَه کَسَگَم! از ترس جونَتَه! دست پیشو گرفتی پس نیفتی! از ترس افشای اسناد ارتباطت با انگلیس، دعوا رو کشوندی دم خونه آق داییت! :) جمع کن خودتَه»

* قبل‌تر از "احمدی نژاد" خیلی‌ها معتقد بودند که نظام به زودی سقوط می‌کند ولی همه یا مردند یا نفس آخر را می‌کشند!

علی قلهکی دانشجوی ارشد علوم سیاسی هم در توئیتی نوشت: « قبل‌تر از"احمدی نژاد"، بنی صدر، آیت الله شریعتمداری، مهدی بازرگان، صدام حسین، جیمی کارتر، مسعودرجوی و شیمون پرز معتقد بودند که نظام جمهوری اسلامی به زودی! سقوط خواهد کرد همه این افراد، یا از دنیا رفتند و یا نفس‌های آخر را می‌کشند منهای احمدی نژاد! ولی نظام ایران کماکان سرپاست.»

وی همچنین نوشته است: « همه ما، یک احمدی نژاد درون داریم مهارش نکنیم، تباه می‌شیم»

* دو راه روبروی حامیان احمدی‌نژاد

امین اسدی فعال دانشجویی هم در توئیتی نوشت: « حامیان احمدی نژاد الان فقط دو راه دارند:

1- یا پشت سر ولایت و انقلاب بیایستند

2- یا پشت سر بقایی و مشایی و احمدی نژاد»

* کمک احمدی‌نژاد، مشایی و بقایی به بازوهای رسانه‌ای انگلیس

سیده راضیه حسینی فعال دانشجویی هم در توئیتی نوشت: « احمدی‌نژاد، مشایی و بقایی چندماهه با تمام توان، ادعاها و اتهاماتی علیه جمهوری اسلامی مطرح می‌کنن که سال‌هاست بازوهای رسانه‌ای انگلیس به شکل‌های مختلف سعی در القای اون داشته. یه نفر عاقل بین بهاری‌ها پیدا نمیشه به این فکر کنه چرا انگلیس باید تقابلی با این جریان داشته باشه؟!»

* آقای احمدی نژاد از وقتی راهت راه مشایی و بقایی شد بین ما جایی نداری بسلامت!

یکی از فعالان دانشجویی با نام کاربری« سارا» نوشته است: « آقای احمدی نژاد وقتی در سازمان ملل دعای فرج رو قرائت کردی، وقتی شاهد شب نخوابیدناتون بودیم، وقتی دردتون درد مردم بود افتخار می‌کردیم بهتون ولی وقتی راهت راه مشایی و بقایی شد وقتی راهت از رهبر جدا شد وقتی داری از مردم سوءاستفاده می‌کنی بین ما جایی نداری بسلامت!»

* یکی به « احمدی‌نژاد» توجه کنه لطفا!

محمدرضا گلرو مفرد دبیر انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل هم در پیامی نوشته است: « احمدی‌نژاد اندازه سیدمحمدحسینی، لیدر گروه ری استارت نمی‌تونه توجه جلب کنه یکی بهش توجه کنه لطفا»

* اینها که می‌گفتند کسی جرات زندان کردن ما رو نداره

شهرزاد یکی از فعالان دانشجویی هم هم تصویر زیر را به اشتراک گذاشته و نوشته است: « اینها که می‌گفتند کسی جرات زندان کردن ما رو نداره، حالا چی شده که احمدی‌نژاد برای آزادی بقایی به در دیوار می‌زنه؟ گویا حالا نوبت مشاییه که بره زندان پیش بقائی؟»

* اینها از ساحت ملت بزرگ زدوده خواهند شد

یکی از فعالان دانشجویی با نام کاربری « مهدیه» هم با هشتگ نامه احمدی نژاد نوشته است: « تردید ندارم که به زودی حقیقت بار دیگردر آسمان ایران سربلند، فروزانتر از همیشه خواهد درخشید و اصحاب قدرت و ثروت که برانقلاب وعزت ملت، چنگ آویخته اند، از ساحت ملت بزرگ زدوده خواهند شد.ان‌شاء الله»

انتهای پیام/

نظر شما