شناسهٔ خبر: 24644481 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

صعود ساحلی بازان ایران به فینال تور جهانی تک ستاره عمان

تیم "الف" والیبال ساحلی ایران (سالمی و رئوفی) با پیروزی دو بر یک برابر تیم عمان (مازین و نوح) به دیدار پایانی تور جهانی تک ستاره‌ عمان راه یافتند.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ایران آنلاین، مرحله نیمه نهایی تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی عمان امروز (شنبه) با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدار تیم‌ ‌ملی "الف" ایران با ترکیب بهمن سالمی و رحمان رئوفی رو در روی تیم عمان (مازین و نوح) قرار گرفت که در پایان ساحلی بازان ایران در دو ست متوالی و با امتیازهای ۱۹ – ۲۱ و ۱۵ – ۲۱ برابر میزبان به پیروزی رسیدند و گام به دیدار فینال گذاشتند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی تیم آلمان (برگمن و هارمس) با نتیجه‌ دو بر یک تیم ایتالیا (آندرتا و آبباتی ) را شکست داد و او راهی دیدار پایانی شد.

به ‌این‌ ترتیب در دیدار رده بندی تور جهانی یک ستاره عمان از ساعت ۱۴:۳۰ تیم عمان به مصاف ایتالیا می‌رود و از ساعت ۱۶ تیم‌ ‌ملی "الف" ایران برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تیم آلمان خواهد رفت.

پیش از این تیم‌های ملی "ب" و "ج" ایران با شکست برابر رقبا به ترتیب به عناوین پنجم و هشتم دست یافتند و پاداش ۳۰۰ دلاری را از آن خود کردند. هم چنین به تیم‌های اول تا چهارم به ترتیب هزار، هفتصد، پانصد و چهارصد دلار جایزه نقدی اهدا می‌شود.

نظر شما