شناسهٔ خبر: 24643885 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

اتحاد و همدلی راز موفقیت‌مان بود

کارخانه: جنگیدیم تا قهرمان شدیم/ هیچ گنجی بدون تحمل رنج حاصل نمی‌شود

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: اعضای کادر فنی و بازیکنان بانک سرمایه با تمام توان جنگیدند تا توانستیم قهرمان لیگ شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، مصطفی کارخانه، سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درمورد قهرمانی تیمش در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: این موضوع خواست خدا بود؛ باید از تک تک بازیکنانم که با تمام وجود کار کردند تشکر و قدردانی کنم.

وی ادامه داد: به عقیده من اتحاد و همبستگی بین بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم بانک سرمایه مهمترین راز موفقیت ما در این دوره از مسابقات بود. من به شخصه کار بزرگی نکردم. کادر فنی و بازیکنان جنگیدند تا بانک سرمایه به هدف خود رسید و من کمترین نقش را داشتم.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه با بیان اینکه بازیکنان شایسته بودند و قهرمان شدند، ادامه داد: هیچ گنجی بدون تحمل رنج حاصل نمی‌شود. خوشحالم که ما مزد زحمات‌مان را گرفتیم. رنج بسیاری بردیم تا به این هدف رسیدیم.

کارخانه خاطرنشان کرد: لیگ امسال حساسیت زیادی داشت و اگر می‌خواهیم لیگ جذاب‌تر شود باید حساسیت را کمتر کرد. من اعتقادی به پلی‌آف ندارم که نیمی از بازی‌های آن هم برگزار نمی‌‌شود. این ایراد است و باید برطرف شود. تیم ملی ما معطل 4 بازی اینگونه نیست و بهتر است بیشتر به این موضوعات توجه کنیم.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما