شناسهٔ خبر: 24643568 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری نشست هم‌اندیشی ائمه جماعات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

نشست هم‌اندیشی ائمه جماعات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور ائمه جماعات دانشکده‌ها، بیمارستان‌ها، شبکه‌های بهداشت، خوابگاه‌ها و سایر زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، نشست هم‌اندیشی ائمه جماعات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

در این نشست که با حضور ائمه جماعات دانشکده ها ،بیمارستان‌ها،شبکه‌های بهداشت، خوابگاه‌ها  و سایر زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  برگزار شد مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرهاد زاده در خصوص اهمیت فعالیت ائمه جماعات نکاتی را عنوان کرده و با اشاره به فعالیت شبکه رسانه‌ای غرب در جهان گفت: رسانه‌های  دنیا بر اساس کار شبکه‌ای می‌گردد، شما دیدید وقتی دشمن بخواهد یک حرفی را  مطرح کند دنیای رسانه‌ای غرب علیه کشور  یک موضوع را در یک مدت خاصی دستور کار قرار می‌دهند و فرصت بعدی یک موضوع دیگر و یک موضوع دیگر .... چون کار شبکه‌ای می‌کنند.

وی با شبکه‌ای خواندن فعالیت‌های نهاد در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزودند: ما هم شبکه هستیم، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با این عزیزانی که در خط مقدم دارد یک شبکه خیلی مؤثر است و اگر ما به الزامات کار شبکه‌ای توجه داشته باشیم و به الزامات کار تشکیلاتی متعهد باشیم خیلی کارها می‌توانیم انجام بدهیم اگر بتوانیم الزامات کار تشکیلاتی را رعایت کنیم کارمان خیلی پیش است.

وی در خصوص توجه به حضرت ولی‌عصر(عج) و نقش ولایت در پیشبرد امور افزودند: این ارتباطی که ما باید با  ولایت داشته باشیم خیلی کارهای ما را تصحیح می کند مطمئن باشیم خدا کافی است و خدا مدافع ما است، وقتی خدا مدافع ماست ملائکة الله مدافع ما هستند، مؤمنین و مؤمنات دعاگوی ما هستند، ما از چیزی نباید بترسیم و باید فقط نگران این باشیم که آیا توانستم درست وظیفه خود را انجام بدهیم یا خیر، وظیفه آخوندی... یادمان باشد ما آخوندیم و افتخار می‌کنیم به آخوندی و یک لحظه حاضر نیستیم با تمام عالم و با تمام معلومات عالم این را عوض کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرهادزاده در پایان ضمن تقدیر از فعالیت‌های ائمه جماعات دانشگاه افزود: کارهای شما خیلی ارزشمند است و زحمات زیادی که می‌کشید، کارهایی که اصلاً قابل گزارش دادن نیست، نقش شما بسیار مهم است انشا الله که زحمات شما مورد رضای امام زمان سلام‌الله‌علیه قرار بگیرد.

در ادامه این هم‌اندیشی استاد حجت‌الاسلام‌والمسلمین شریعت پناه سخنرانی در خصوص مباحث اخلاق بیاناتی فرمودند؛ همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جعفری از اهم برنامه‌های نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  در سال 1397 مطالبی را مطرح کرده و در بخش پایانی این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین حسینعلی مسئول ستاد اقامه نماز، مدل فعالیت رسانه‌ای نهاد در برنامه‌های آتی را تشریح کردند.

انتهای پیام/

نظر شما