شناسهٔ خبر: 24641493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون دوچرخه سواری | لینک خبر

tour of iran تقویم ورزشی سال 1396

مسابقه دوچرخه سواری کراس کانتری شهری

صاحب‌خبر - هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه میزبان مسابقه دوچرخه سواری کراس کانتری شهری بود.
به گزارش روابط عمومی هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)و همچنین هفته منابع طبیعی مسابقه دوچرخه سواری کراس کانتری شهری برگزار شد.
جلال عزیزی رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمانشاه گفت:این مسابقه با مدیریت باشگاه دوچرخه سواری پژهان در محل پیست شهری پارک شبدیز و در رده سنی آزاد با حضور قائم مقام شهرداری، مدیر کل منابع طبیعی استان ،اعضای محترم شورای اسلامی شهر، روسای ادارات ورزش استان و شهرستان، ریاست تربیت بدنی شهرداری کرمانشاه، و تعدادی از اعضای هیئت رئیسه دوچرخه سواری استان کرمانشاه برگزار شد.
وی افزود: این مسابقه تعداد ۴۰نفر شرکت کننده در دو بخش آقایان و بانوان داشت که در هر بخش به تعداد ۵نفر برنده از مقام اول تا پنجم جوایز نفیسی از قبیل دوچرخه و عینک و کلاه ورزشی استاندارد از طرف اسپانسر ها و لوح تقدیر از طرف هیئت دوچرخه سواری استان اهدا گردید.
در بخش اول اختتامیه مسابقه از پیشکسوت دوچرخه سواری جناب آقای علی الماسی که با ۷۱ سال سن عضو تیم پیشکسوتان هیئت استان می باشد با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه از طرف هیئت استان تقدیر و قدردانی به عمل آمد.
عزیزی گفت هدف از برگزاری این مسابقات ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و ایجاد روحیه ورزشکاری و کشف استعدادها در بین جوانان می باشد.

نظر شما