شناسهٔ خبر: 24640886 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

صدیقی:

دانشجویان بورسیه در دانشگاه‌های آزاد و غیرانتفاعی بکارگیری می‌شوند

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: قرار است از سایر بخش‌های آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی‌ها نیز در بکارگیری بورسیه‌ها استفاده شود.

صاحب‌خبر -

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده بورسیه‌ها توسط وزارت علوم گفت: وظیفه سازمان امور دانشجویان در مورد این افراد به پایان رسیده و در حال حاضر مساله آن‌ها جایابی است که این موضوع توسط مرکز امور هیات علمی در وزارت در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: بورسیه‌هایی که قبلا جایابی شده بودند و در حال حاضر، با عدم نیاز توسط دانشگاه‌ها مواجه شده اند، از سوی مرکز هیت علمی با مسئولان دانشگاه‌های مذکور صحبت می‌شود تا دلیل عدم نیاز آن‌ها محرز و مشخص شود، سپس به دانشگاه‌های دیگر معرفی می‌شوند.

معاون وزیرعلوم ادامه داد: اسامی افرادی هم که جایابی نداشتند برای معرفی به دانشگاه‌ها به مرکز هیات علمی و هیات مرکزی جذب داده شده، همچنین قرار است از سایر بخش‌های آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی‌ها نیز در بکار گیری بورسیه‌ها استفاده شود. باز هم تاکید می‌کنم کار جایابی توسط مرکز امور هیات علمی دنبال می‌شود و سازمان امور دانشجویان در آن نقشی ندارد.

نظر شما