شناسهٔ خبر: 24640391 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: برخی درپی تحریف دفاع مقدس‎‎ هستند/ اهمیت راهیان نور کمتر از دفاع مقدس نیست

اهمیت راهیان نور کمتر از دفاع مقدس نیست و ما مکلفیم فرهنگ ایثار وشهادت را حمایت کنیم و آن را ترویج دهیم. راهیان نور برکات فردی و اجتماعی زیادی داشته است که یکی از آن ها، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست.

صاحب‌خبر -

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: همانطور که جنگ برای همه تکلیف بود، باید برای راهیان نور هم همان احساس تکلیف باشد.

حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش ره آورد سرزمین نور گفت: اهمیت راهیان نور کمتر از دفاع مقدس نیست و ما مکلفیم فرهنگ ایثار وشهادت را حمایت کنیم و آن را ترویج دهیم. راهیان نور برکات فردی و اجتماعی زیادی داشته است که یکی از آن ها، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداست.

نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا و فضیلت آن کمتر از شهادت نیست، اضافه کرد: اگر راه و یاد شهیدان زنده نگه داشته نشود، دستاوردهای شهدا هدر می رود، لازمه ماندگاری دستاوردهای ایثارگران، شهدا، آزادگان و رزمندگان این است که فرهنگ شهادت زنده و همواره الهام بخش باشد، چرا که شهدا مظهر حقیقی اقتدار ملی ما هستند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند: بدون تبیین و تبلیغ رسا و جذاب، قطعا هیچ فکری و هیچ اندیشه ای توفیق رواج پیدا نخواهد کرد، شهدا عملا کار بزرگی انجام دادند و این کار بزرگ را باید تبیین کرد گفت: راهیان نور این برکت را دارد که ابعاد مختلف دفاع مقدس تببین شود، چرا که بعضی ها در پی تحریف تاریخ افتخار آمیز دفاع مقدس هستند و ما همانگونه که مکلفیم فرهنگ عاشورا به دست فراموشی سپرده نشود، وظیفه داریم نگذاریم موضوع دفاع مقدس نیز فراموش شود وکسی هم جرات نکند این ارزشهای آسمانی آفریده شده را تحریف کند.

محمدحسنی خاطر نشان کرد: راهیان نور این بستر را در اختیار نخبگان جامعه قرار داده است تا فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کرده و در مقابل توطئه شومی که به دنبال فراموش کردن دفاع مقدس است جلوگیری کنند.آشنا سازی نسل جوان با زوایای پنهان و آشکار دفاع مقدس از برکات دیگر راهیان نور است. ملتی که نتواند نسل جدید خود را با افتخارات نسل گذشته پیوند دهد، گذشته خود را از دست خواهد داد و باید منتظر مرگ سیاسی و اجتماعی ذلت بار باشد.

نظر شما