شناسهٔ خبر: 24640166 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جاده‌های برفی و بارانی و توصیه راهور به مسافران نوروزی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت راه‌ها توصیه کرد که مسافران آغاز سفرهای نوروزی خود را به روزهای پایانی به خصوص ۲۸ اسفند موکول نکنند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در محورهای مرند-جلفا و تبریز-مرند در استان آذربایجان شرقی، اردبیل-سراب در استان اردبیل و ارتفاعات هراز هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، با اشاره به بارش باران در برخی از استان‌ها اظهار کرد: در استان‌های آذربایجان شرقی، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد، تهران و محورهای خوی-ماکو در استان آذربایجان غربی، گرمی-بیله‌سوار،‌ اردبیل ـ آستارا در استان اردبیل، بجنورد-آش‌خانه در استان خراسان شمالی،‌ قزوین-زنجان در استان قزوین،‌ ملایر-بروجرد در استان همدان و رشت‌-لاهیجان در استان گیلان بارش باران دیده می‌شود.

وی همچنین از مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید برای رانندگان در محورهای ساری-کیاسر و محدوده هزار چم در محور کرج-چالوس خبر داد.

سرهنگ رحمانی در مورد ترافیک ورودی تهران نیز گفت: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج از پل شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه تا کلاک و گرمدره سنگین است. همچنین ترافیک ورودی تهران در محورهای پاکدشت-تهران و شهریار-تهران نیمه‌سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین توصیه کرد: با توجه به لغزنده بودن راه‌ها رانندگان حتما سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

وی همچنین تاکید کرد: توصیه موکد ما این است که هموطنان آغاز سفرهای نوروزی خود را به روزهای پایانی سال به خصوص ۲۸ اسفند موکول نکنند.

انتهای پیام

نظر شما