شناسهٔ خبر: 24640110 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نمره یک مسوول به خدمات رفاهی معلمان

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه واقعا از میزان خدمات رفاهی به معلمان رضایت نداریم گفت: باید خدمات رفاهی بیش از این باشد؛ نمره متوسطی به این وضعیت می‌دهم. انتظار داریم دستگاه‌های مربوط به لحاظ تخصیص اعتبارات کمک کنند و منابع پایداری داشته باشیم تا خدمات رفاهی و معیشتی معلمان را تقویت کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، گودرز کریمی با بیان اینکه رسالت اصلی آموزش و پرورش تربیت دانش آموزان خودباور و خداباور و تقویت و تربیت معلمانی است که بتوانند دانش آموزان را خلاق و پرسشگر تربیت کنند گفت: فراوانی مسافرت‌های نوروزی فرهنگیان بالاست و ما تلاش می‌کنیم با استفاده از تمام امکانات موجود، بستر مناسب خدمات سفر را برای آنها فراهم کنیم.

وی افزود: ۲۵هزار عوامل اجرایی مامور ساماندهی مسافران فرهنگی هستند.  ۳۴۵ خانه معلم با ۱۴هزار و ۴۶۵ تختخواب، ۳۰۰ اردوگاه، ۱۲ هزار مدرسه و چند پردیس دانشگاهی برای اسکان نوروزی درنظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه پیش بینی ما حدود ۴.۵ میلیون مسافر فرهنگی در ایام نوروز است اظهار کرد: قبلا کلاس ها به سه رتبه "الف"، "ب" و" ج" تقسیم می‌شد اما امسال به سمت کیفیت بخشی رفته و مدارس "ج" را حذف کرده‌ایم.

کریمی فر در ادامه خواستار مشارکت جدی سایر دستگاه ها شد و گفت: در عین حال اگر آموزش و پرورش به کمک نیاید بسیاری در ایام نوروز در خیابان و در چادر اسکان می‌یابند. ما تلاش کردیم منزلت فرهنگیان را حفظ کنیم، اگر چه منکر نقایص نیستیم.

وی در برنامه تلویزیونی پرسشگر افزود: واقعا از خدمات رفاهی رضایت نداریم و این امر توجه ویژه‌ای می طلبد. یک و میلیون و ۶۰۰ هزار فرهنگی خدمات بیمه تکمیلی دریافت می کنند، اما باید خدمات رفاهی بیش از این باشد. نمره متوسطی به این وضعیت می‌دهم. انتظار داریم دستگاه‌های مربوط به لحاظ تخصیص اعتبارات کمک کنند و ما منابع پایداری داشته باشیم تا خدمات رفاهی و معیشتی معلمان را تقویت کنیم.

انتهای پیام

نظر شما