شناسهٔ خبر: 24640089 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اردبیل| آمادگی کامل جمعیت هلال احمر اردبیل در تعطیلات نوروزی

R41374/P1336/S6,49/CT11

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از آماد‌ باش کامل این جمعیت در طول سفرهای نوروزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهرام غیبی صبح امروز در جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار داشت: برای داوطلبان، نجاتگران و پرسنل جمعیت هلال احمر تعطیلی معنا ندارد و این افراد در تعطیلات به هموطنان خدمت می‌کنند و هم‌اکنون این جمعیت آمادگی کامل خود را در ایام تعطیلات نوروزی اعلام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امسال هم به مانند سنوات گذشته طرح امداد و نجات و طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی توسط هلال احمر اجرا می شود، افزود: در تعطیلات نوروزی کارهای هلال احمری‌ها نسبت به روزهای عادی سال بیشتر هم می‌شود.

غیبی با اشاره به این که جمعیت هلال احمر استان اردبیل با برنامه‌ریزی‌هایی که داشت، طرح‌ها را بدون هیچگونه مشکلی اجرا می‌کند، اظهار کرد: زبان از تقدیر نسبت به زحمات هلال احمری‌ها قاصر است و بر خود وظیفه می‌دانم از همه زحمت کشان جمعیت هلال احمر استان تشکر کنم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: هلال احمری‌ها به معنای واقعی کلمه خادم مردم هستند چرا که حتی در زمان تحویل سال نو و تعطیلات هم در جاده‌ها و پایگاه‌ها و ایستگاه‌ها حضور دارند تا در صورت نیاز به یاری هموطنان بشتابند.

حجت الاسلام عبدالحمید واعظی با بیان اینکه داوطلبان، نجاتگران و کارکنان جمعیت هلال احمر با الگو گرفتن از ائمه اطهار به مردم خدمت می‌کنند، اظهار کرد: فقط عشق به خدمت است که هلال احمری‌ها را مجاب می‌کند تا خدمت به هموطنان را به حضور در کنار خانواده‌شان ترجیح دهند.

انتهای پیام/ ت

نظر شما