شناسهٔ خبر: 24638833 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

شریعت زاده، نائب رئیس اول اتاق اصناف تبریز:

گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات اصناف وجود ندارد

نصر: نائب رئیس اول اتاق اصناف تبریز، گفت: گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات اصناف وجود ندار‌د.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، محمد علی شریعت زاده با اعلام مطلب فوق گفت: متاسفانه در بسیاریی از دستگاهها و ادارات دولتی مرتبط با امور اصناف نه تنها اراده ای برای  حل مسایل و مشکلات اصناف وجود ندارد بلکه گاها شاهد ایجاد موانع نیز در امورات اصناف هستیم.
وی افزود: تاثیرگذاری اتاق اصناف در تصمیمات مرتبط با اقتصاد و تجارت باید وجود داشته باشد ولی متاسفانه نه تنها اقتدار لازم را نداریم بلکه شاهد زورگویی و تضیع حق اصناف هستیم و گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات اصناف وجود ندارد.
نائب رئیس اول اتاق اصناف تبریز، با اشاره به اینکه متاسفانه اتحادیه های صنفی معنا و مفهوم اصلی خود را از دست داده اند، تصریح کرد: این در حالی است که بخش اعظم اقتصاد و تجارت در دست اتحادیه های صنفی است ولی متاسفانه کمتر مورد توجه قرار می گیرند.
شریعت زاده اضافه کرد: روسای اتحادیه های صنفی منتخبان و برگزیدگان اصناف هستند و دستگاههای مرتبط با اصناف باید از آنها به عنوان مشاوران اقتصادی بهره ببرند و در تصمیماتی که برای اصناف گرفته می شوند از نکته نظرات آنها استفاده کنند.
وی  در خاتمه ضمن تبریک پیشاپیش سال جدی، سال 96 را سال مشکلات و مسایل عدیده ای برای اصناف بیان کرده و گفت: امیدواریم سال 97 سالی خوب و پربرکت برای اصناف باشد و اصناف به جایگاه واقعی خود دست یابند.

انتهای پیام/

نظر شما