شناسهٔ خبر: 24638714 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده گچساران و باشت در مجلس:

پروژه قطعه دوم راه اصلی گچساران به چرام می تواند محرومیت زادیی موثر باشد

نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس‌ گفت: با اجرای پروژه قطعه دوم راه اصلی گچساران به چرام تغییر بزرگی در توسعه منطقه به خصوص بویراحمد گرمسیری ایجاد خواهد شد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،‌ احمدغلامرضا تاجگردون درآیین آغاز عملیات اجرایی قطعه دوم راه اصلی گچساران به چرام افزود: این پروژه رویکرد جدیدی در پروژه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی بیان کرد: با اجرای پروژه قطعه دوم راه اصلی گچساران به چرام تغییر بزرگی در توسعه منطقه به خصوص بویراحمد گرمسیری ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس ‌تصریح کرد: از دیگر پروژه‌های مهم کهگیلویه و بویراحمد در حوزه راه می‌توان به پروژه پاتاوه به دهدشت اشاره کرد که این پروژه بارقه‌های امید را در دل مردم منطقه ایجاد می‌کند.

تاجگردون عنوان کرد: پروژه قطعه دوم راه اصلی گچساران به چرام شاه کلید پروژه ها ی استان است.

وی گفت: با اتمام  پروژه پاتاوه به دهدشت چرام به زرقام آباد وصل خواهد شد و جاده فرعی درجه دو به جاده اصلی با ایجاد تونل قطعه دوم راه اصلی گچساران به چرام تبدیل می‌شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس‌ خاطرنشان کرد: در جنوب هم پروزه محور بابا کلان و میشان و گناوه وصل خواهد شد که با تکمیل این پروژه بار ترافیک سنگین را از محور شرق کاهش پیدا می‌کند.

تاجگردون بیان کرد: پروژه قطعه دوم راه اصلی گچساران به چرام می‌تواند در محرومیت زادیی موثر باشد و روستاها را با شکل بهتری به زندگی باز گرداند.

وی افزود: تونل این پروژه با اعتبای به مبلغ 125 میلیارد تومان احداث خواهد شد و با اتمام آن این مردم از این مسیر بهره‌مند خواهند شد.


انتهای پیام

نظر شما