شناسهٔ خبر: 24638185 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

عکس/ غافل‌گیری به سبک هواداران گالاتاسرای

منبع: ورزش سه

تعداد زیادی از هواداران متعصب گالاتاسرای در تمرین این تیم حضور یافته و با حمایت فراوان و راه انداختن آتش بازی، فضای جالبی را برای بازیکنان ایجاد کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق؛ هواداران تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه با اقدامی عجیب پیش از دیدار این تیم مقابل فنرباغچه به استقبال بازیکنانشان رفتند و آنان را متعجب کردند.

فردا گالاتاسرای در دیداری حساس و مهم به مصاف فنرباغچه، رقیب سنتی خود خواهد رفت و به همین دلیل هواداران گالاتاسرای امروز اتفاقات عجیبی را رقم زدند.

در آخرین جلسه تمرینی پیش از دربی، تعداد زیادی از هواداران متعصب گالاتاسرای در تمرین این تیم حضور یافته و با حمایت فراوان و راه انداختن آتش بازی، فضای جالبی را برای بازیکنان ایجاد کردند.

گرچه چنین اتفاقاتی تنها در معدود نقاط اروپا آنهم در جریان مهم ترین مسابقات انجام می شود، اما طرفداران گالاتاسرای در تمرین تیم مورد علاقه خود چنین جوی را ایجاد کردند تا روحیه بالایی به این تیم تزریق شود. فاتح تریم، سرمربی سرشناس گالاتاسرای نیز به شدت از این اتفاق شگفت زده شد و بارها از هواداران تیمش تشکر کرد.

هواداران گالاتاسرای اتفاقات عجیبی را پیش از دیدار حساس این تیم برابر فنرباغچه رقم زدند هواداران گالاتاسرای اتفاقات عجیبی را پیش از دیدار حساس این تیم برابر فنرباغچه رقم زدند در آخرین جلسه تمرینی پیش از دربی، تعداد زیادی از هواداران متعصب گالاتاسرای در تمرین این تیم حضور یافته و با حمایت فراوان و راه انداختن آتش بازی، فضای جالبی را برای بازیکنان ایجاد کردند در آخرین جلسه تمرینی پیش از دربی، تعداد زیادی از هواداران متعصب گالاتاسرای در تمرین این تیم حضور یافته و با حمایت فراوان و راه انداختن آتش بازی، فضای جالبی را برای بازیکنان ایجاد کردند فردا گالاتاسرای در دیداری حساس و مهم به مصاف فنرباغچه، رقیب سنتی خود خواهد رفت فردا گالاتاسرای در دیداری حساس و مهم به مصاف فنرباغچه، رقیب سنتی خود خواهد رفت  فاتح تریم، سرمربی سرشناس گالاتاسرای نیز به شدت از این اتفاق شگفت زده شد و بارها از هواداران تیمش تشکر کرد. فاتح تریم، سرمربی سرشناس گالاتاسرای نیز به شدت از این اتفاق شگفت زده شد و بارها از هواداران تیمش تشکر کرد. سورپرایز هواداران گالاتاسرای سورپرایز هواداران گالاتاسرای تشکر بازیکنان و مربی گالاتاسرای از هواداران تشکر بازیکنان و مربی گالاتاسرای از هواداران

نظر شما