شناسهٔ خبر: 24637584 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان انجام شد

فینال‌های زودرس در اروپا

صاحب‌خبر -

شهروند| چهارشنبه شب گذشته با صعود بارسلونا و بایرن‌مونیخ به دور بعدی لیگ قهرمانان پرونده مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسته و 8 تیم حاضر در یک‌چهارم نهایی مشخص شدند. دیروز هم با برگزاری مراسم قرعه‌کشی این مرحله برنامه 4مسابقه آینده لیگ قهرمانان مشخص شد.
8 تیم حاضر حریفان‌شان را شناختند
در مراسمی که روز گذشته برای قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد، 8 تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند. براساس قرعه‌کشی انجام شده بازی‌های جذابی را در یک چهارم نهایی خواهیم داشت. جایی که یوونتوس و رئال‌مادرید با هم دیدار می‌کنند، بارسلونا و رم به دیدار یکدیگر می‌روند، لیورپول و من‌سیتی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و سویا و بایرن‌مونیخ نیز آخرین بازی را برگزار می‌کنند.
تکرار فینال دوره قبلی
با بررسی مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌توان انتظار بازی‌های حساس و جذابی را کشید. یوونتوس و رئال‌مادرید درحالی مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد که برگزار‌کننده فینال دوره گذشته بودند و تقابل دوباره‌شان قابل‌توجه خواهد بود. از سوی دیگر یک دیدار تمام انگلیسی را شاهد خواهیم بود. جایی که لیورپول و منچسترسیتی با هم مسابقه می‌دهند، شاگردان گواردیولا که به یکه‌تازی در لیگ جزیره ادامه می‌دهند، در این فصل تنها باری که 4 گل وارد دروازه‌شان شد، مقابل همین لیورپول بود و یکی از معدود شکست‌های خود را متحمل شدند. حالا در لیگ قهرمانان اروپا که لیورپول سابقه درخشان‌تری در آن دارد و منچسترسیتی حتی یک بار هم قهرمان نشده، جدال این 2 تیم انگلیسی از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود. یورگن کلوپ با ستاره‌های کمتر به دنبال شکست تیمی خواهد بود که قهرمانی‌اش در لیگ جزیره تقریبا قطعی شده است. همچنین بارسلونا که توانست چلسی را با درخشش مسی از پیش‌رو بردارد، این بار برابر یکی از همگروهی‌های این تیم در دور گروهی مصاف خواهد داد. جالوروسی خوب می‌داند که برای شکست بارسلونا و صعود به نیمه نهایی کار سختی خواهد داشت. در میان مدعیان شاید راحت‌ترین قرعه به نام بایرن‌مونیخ درآمده که باید برابر سویا به میدان برود. تیم اسپانیایی با شکست منچستریونایتد پای به این مرحله گذاشته و کار سختی برابر تیم آماده یوپ‌هاینکس خواهد داشت.
برنامه کامل یک چهارم نهایی
دور رفت: 14 فروردین: سویا - بایرن مونیخ و یوونتوس- رئال مادرید، 15فروردین: بارسلونا-رم و لیورپول- منچسترسیتی/ دور برگشت: 21فروردین: رم- بارسلونا و منچسترسیتی-لیورپول، 22فروردین: بایرن مونیخ- سویا و رئال مادرید- یوونتوس

نظر شما