شناسهٔ خبر: 24637314 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اعلام محدودیت ترافیکی جاده‌‌ها در ایام نوروز

صاحب‌خبر -
سازمان راهداری آخرین محدودیت های ترافیکی جاده ها در ایام نوروز را اعلام کرد و گفت: تردد موتور‌سیکلت در ایام طرح نوروزی در همه آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها و همچنین محورهای کرج- چالوس‌، هراز‌ و فیروزکوه ممنوع است.
بنایراین گزارش، طرح سفرهای نوروزی جاده‌ای امسال از ۲۴ اسفند ۹۶ آغاز ‌شده و تا تاپایان وقت روز ۱۷ فروردین ۹۷ ادامه دارد.
به گزارش فارس، در همه محورهای برون شهری در مدت طرح نوروزی ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود؛ البته عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک‌طرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می‌شود یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.
تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در تاریخ ۱۳ر۰۱ر۹۷ در همه محورهای برون شهری کشور ممنوع است.
*محور کرج- چالوس: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ تا ساعت ۰۶:۰۰ صبح روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند و همچنین تاریخ ۰۸ر۰۱ر۹۷ از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است.همچنین با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل‌، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸:۰۰ همان روز تا ساعت ۰۶:۰۰ صبح روز بعد از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن‌آباد هم به‌صورت یک‌طرفه است.
تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج – چالوس هم از ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه تاریخ ۰۴ر۰۱ر۹۷ و روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۲‌،‌ ۱۳ و ۱۷ر۰۱ر۹۷ تا ساعت ۰۳:۰۰ بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ همان روز تا ساعت ۰۳:۰۰ روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.
* محور هراز: تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است. همچنین تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲:۰۰ تا ساعت ۲۴:۰۰ فردا و پس فردا و ‌روزهای ۹ و ۱۶ر۰۱ر۹۷ و همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای‌ ۲۹ اسفند و ‌ ۴‌، ۱۰ و ۱۷ر۰۱ر۹۷ از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.
‌تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۳:۰۰ روزهای ۳‌، ۴‌، ۱۲‌، ۱۳ و ۱۷ر۰۱ر۹۷ تا ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع است؛ تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ تا ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز بعد در تاریخ های مورد اشاره هم از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء)‌ به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
* محور فیروزکوه: تردد انواع تریلرها از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای ۲۸ اسفند و همچنین ۹ و ۱۶ر۰۱ر۹۷ از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است. همچنین تردد تریلرها از ساعت ۶ تا ساعت ۲۴ روزهای ۲۹ اسفند تا ۰۴ر۰۱ر۹۷ و همچنین روزهای‌ ۱۰ و ۱۷ر۰۱ر۹۷ از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
* آزادراه کرج- قزوین: ‌د‌ر آزادراه کرج-قزوین تردد انواع تریلر و کامیون در مسیر شرق به غرب از ساعت ۰۷:۰۰ تا ساعت ۲۴:۰۰ تاریخ های ۲۸ و ۲۹ اسفند و همچنین روزهای ۹ و ۱۰ر۰۱ر۹۷ و در مسیر غرب به شرق هم از ساعت ۰۷:۰۰ تا ساعت ۲۴:۰۰ تاریخ‌های ۴‌، ۱۰‌، ۱۲ و ۱۷ر۰۱ر۹۷ ممنوع است.
* محور قدیم قزوین- رشت: د‌ر محور قدیم قزوین- رشت و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیون‌ از ساعت ۱۰:۰۰ تا ساعت ۲۴:۰۰ روز ۲۸ اسفند و از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ تاریخ ۲۹ اسفند و از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای ۴‌، ۹، ۱۰‌، ۱۲‌ ، ۱۴ و ۱۷ر۰۱ر۹۷ ممنوع است.
* محور قدیم ساوه- همدان: در محور قدیم ساوه- همدان و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیون‌ از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز ۲۸ اسفند تا ساعت ۲۴:۰۰ روز ۰۱ر۰۱ر۹۷، از ساعت ۰۷:۰۰ روز ۱۲ر۰۱ر۹۷ تا ساعت ۰۷:۰۰ روز ۱۴ر۰۱ر۹۷ و از ساعت ۰۷:۰۰ روز ۱۷ر۰۱ر۹۷ تا ساعت ۰۷:۰۰ روز ۱۸ر۰۱ر۹۷ ممنوع است.
* محورهای اردبیل- آستارا، اردبیل- سرچم: تردد انواع تریلر و کامیون ‌از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز ۲۹ اسفند ۲۸ و از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز‌های ۴‌، ۹‌، ۱۰ و ۱۲ر۰۱ر۹۷ در محورهای اردبیل-آستارا، اردبیل- سرچم و بالعکس ممنوع است.
* محورهای مشهد- قوچان، مشهد- سبزوار، مشهد- تربت حیدریه : ‌تردد انواع تریلر و کامیون‌ از ساعت ۰۷:۰۰ تا ساعت ۲۲:۰۰ روزهای ۲۶‌، ۲۷‌، ۲۸ و ۲۹ اسفند و از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روزهای یک ، ۹‌، ۱۰‌، ۱۱‌، ۱۲‌، ۱۴ و ۱۷ر۰۱ر۹۷ در محورهای مشهد-قوچان، مشهد-سبزوار، مشهد-تربت حیدریه و بالعکس ممنوع است.
* محور شیروان- بجنورد- چمن بید- جنگل گلستان: تردد انواع تریلر و کامیون‌ از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روز‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند و از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روز‌های یک، ۹، ۱۲، ۱۴ و ۱۷ر۰۱ر۹۷ در محور شیروان-بجنورد-چمن بید-جنگل گلستان و بالعکس ممنوع است.
* محور گلوگاه-گرگان- جنگل گلستان- چمن بید: در محورهای گلوگاه-گرگان- جنگل گلستان-چمن بید و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیون‌ از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روز‌های ۲۸ و ۲۹‌ اسفند و از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روز‌های یک ، ۹‌، ۱۲‌، ۱۴ و ۱۷ر۰۱ر۹۷ ممنوع است.
* محور دیهوک-کرمان: ‌در محور دیهوک-کرمان و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیون‌ از ‌ساعت‌ ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند و از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای ۱۴ و ۱۷ر۰۱ر۹۷ ممنوع است.
* محور یزد- طبس‌: در محور یزد- طبس و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیون‌ از ساعت ۰۷:۰۰ تا ساعت ۲۲:۰۰ روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند و از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روزهای یک ، ۴ و ۱۲ر۰۱ر۹۷ ممنوع است.
* محورهای بانه- سقز- دیواندره- سنندج و مریوان- سنندج: تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند و از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز‌های ۴‌، ۹‌، ۱۲ و ۱۷ر۰۱ر۹۷ در محورهای بانه- سقز- دیواندره- سنندج و مریوان-سنندج و بالعکس ممنوع است.
* محورهای اصلی استان بوشهر: تردد انواع کامیون‌های کمپرسی حامل سنگ و مصالح ساختمانی از ساعت ۰۷:۰۰ دیروز تا ساعت ۲۴:۰۰ روز ۱۴ر۰۱ر۹۷ در محورهای اصلی استان بوشهر ممنوع است.
* محورهای پلدختر- اسلام آباد و پلدختر-اندیمشک‌: در محورهای پلدختر- اسلام آباد و پلدختر-اندیمشک و بالعکس، تردد انواع تریلر و کامیون‌ از ساعت ۰۷:۰۰ تا ساعت ۲۴:۰۰ روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند و از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای ۱۲ و ۱۷ر۰۱ر۹۷ ممنوع است.
* محورهای یاسوج- اصفهان ، یاسوج- بابا میدان، گچساران- باشت: تردد انواع تریلر و کامیون‌ از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند و از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ تاریخ های یک، ۴‌، ۱۰ و ۱۲ر۰۱ر۹۷ در محورهای یاسوج- اصفهان، یاسوج- بابا میدان، گچساران- باشت و بالعکس ممنوع است.
* محورهای سلفچگان- قم، جاده قدیم کاشان-قم، آزادراه کاشان- قم، جاده قدیم تهران- قم‌: تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز‌های ‌۴ و ۱۲ر۰۱ر۹۷ در محورهای سلفچگان- قم، جاده قدیم کاشان- قم، آزادراه کاشان- قم، جاده قدیم تهران- قم و بالعکس ممنوع است.
* محورهای بندرعباس- سیرجان و انار-شهربابک: ‌تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۰۷:۰۰ تا ساعت ۲۴:۰۰ روزهای ۲۹ اسفند و ۱۴ر۰۱ر۹۷ در محورهای بندرعباس- سیرجان و انار- شهربابک و بالعکس ممنوع است.
* محورهای سیرجان- بافت، جیرفت- بندرعباس: د‌ر محورهای سیرجان- بافت، جیرفت- بندرعباس و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای ۱۲ و ۱۴ر۰۱ر۹۷‌ممنوع است.
* محور گچساران- بهبهان- رامهرمز : ‌تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۰۷:۰۰ تا ساعت ۲۴:۰۰ روز ۲۹ اسفند و از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای ۴ و ۱۴ر۰۱ر۹۷ در محور گچساران-بهبهان-رامهرمز و بالعکس ممنوع است.
* محور ایذه- شهرکرد: ‌در محور ایذه- شهرکرد و بالعکس تردد انواع تریلر و کامیون‌ از ساعت ۰۷:۰۰ تا ساعت ۲۴:۰۰ روز ۲۹ اسفند و از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز‌های‌ ۴ و ۱۴ر۰۱ر۹۷ ممنوع است.
تردد‌ اتوبوس‌های کاروان راهیان نور از ۲۸ اسفند تا پایان روز ۱۷ر۰۱ر۹۷ در محور فوق ممنوع است و مسیر اهواز- اندیمشک- خرم آباد- الیگودرز- اصفهان-شهرکرد به‌عنوان مسیر جایگزین تعیین می‌شود.
* محور جیرفت – بم – کرمان: ‌تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز ۱۲ر۰۱ر۹۷ در محور جیرفت – بم – کرمان و بالعکس ممنوع است.
* محور زابل – زاهدان : ‌تردد انواع تریلر و کامیون ‌از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روز‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند و از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰ روزهای ۱۲ و ۱۴ر۰۱ر۹۷ در محور زابل – زاهدان و بالعکس ممنوع است.
* محورهای اصفهان- بروجن- لردگان- ایذه و لردگان- یاسوج : تردد انواع تریلر و کامیون‌ از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روز‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند و از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای یک ، ۴‌، ۱۰ و ۱۴ر۰۱ر۹۷ در محورهای اصفهان- بروجن- لردگان- ایذه و لردگان- یاسوج و بالعکس ممنوع است.
* محور نائین – خور – طبس : ‌تردد انواع تریلر و کامیون‌ از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند و از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای یک، ۴ ، ۱۰ و ۱۲ر۰۱ر۹۷ در محور نائین – خور – طبس و بالعکس ممنوع است.
* محورهای شیراز- نورآباد -گچساران و شیراز-کازرون- بوشهر‌: ‌تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند و از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای یک، ۴، ۱۰، ۱۲، ۱۴ و ۱۷ر۰۱ر۹۷ در محورهای شیراز- نورآباد-گچساران و شیراز-کازرون- بوشهر و بالعکس ممنوع است.

برچسب‌ها:

نظر شما