شناسهٔ خبر: 24636538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آیت الله محمودی گلپایگانی:

دشمن درصدد فاصله انداختن بین جوانان و فرهنگ شهادت است

ورامین- نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: دشمن درصدد فاصله انداختن بین جوانان و فرهنگ شهادت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی شامگاه جمعه درمراسم میثاق با شهیدان که در بیت شهید «اسفنجانی» برگزار شد، طی سخنانی گفت: حضور در بیوت شهدا و زنده نگهداشتن یاد آنان عبادت است.

وی اضافه کرد: ما باید به واسطه شهدا ارزش های دینی و انقلابی راحفظ کنیم، چرا که شهدا زنده وبر اعمال ما شاهد وناظر هستند، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا به‌عنوان یک وظیفه عمومی مطرح است و همه باید برای انجام این رسالت مهم اهتمام داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با بیان این که باید همه اقشار جامعه، خصوصا مسئولان نظام، پاسدار ارزش های دینی و فرهنگ شهدا باشند، تاکید کرد: اگر امروز استقلال و عزت داریم به برکت خون شهدا است، باید همه ما در مسیر قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت و ولایت حرکت کنیم.

آیت الله محمودی گلپایگانی ادامه داد: هر کس از مسیر امام و شهدا جدا شود، هرگز نمی تواند در پیشگاه خداوند پاسخگو باشد، دشمنان مخالف ترویج فرهنگ شهادت و سیره شهدا در جامعه به خصوص در بین نسل جوان هستند و در این مسیر تمام همت خود را به کار گرفته اند.

دشمن فهمیده است با تجهیزات نظامی نمی تواند بر این کشور مسلط شود

با سابقه ترین امام جمعه کشور با بیان این که در دوران دفاع مقدس همه زورگویان و مستکبران جهان به جنگ با ایران آمده بودند، اضافه کرد: دشمن فهمید با تجهیزات نظامی نمی تواند، با جوانان از خود گذشته این کشور مقابله کند، لذا برای پیروزی بر این انقلاب و این نظام در صدد فاصله انداختن بین شهدا، بین نظام و بین فرهنگ اصیل کشور با جوانان این مرز و بوم است.

وی افزود: دشمن جدایی جوانان از امام حسین (ع)، شهدا و ولایت و از بین بردن شخصیت اصیل یک جوان ایرانی مسلمان را در دستور کار قرار داده است.

امام جمعه ورامین تأکید کرد: دشمن می‌داند، اگر تربیت اسلامی و فرهنگ اسلامی باشد، هرگز نمی تواند بر این کشور مسلط شود، لذا درصدد به انحراف کشاندن جوانان برامده است.

نظر شما